אייאקס החתימה שלושה שחקנים, דה ליכט וזייך צפויים לעזוב

אייאקס חוגגת אליפות
אייאקס חוגגת אליפות | Gettyimages

סחרפן, פירי ומרין הצטרפו לשורות אלופת הולנד, שתעבור מהפכה בסגל בקיץ הקרוב. אוברמארס הודה: "צפויות להיות בחלון התפתחויות שלא צפינו מראש". חוזה חדש יוצע לדוני ואן דה ביק: "אנחנו לא רוצים לאבד אותו"

קבוצות: אייאקס
(גודל טקסט)
העונה של אייאקס אמסטרדם (דאבל בהולנד והדחה בחצי גמר ליגת האלופות) הלהיבה לא רק את אוהדי הכדורגל, אלא גם את מרבית מועדוני הפאר של היבשת שלוטשים עיניים לעבר הכוכבים הצעירים והמבטיחים של הקבוצה מאמסטרדם, שמבחינתה תנסה לשמר את הסגל ככל הניתן.


מארק אוברמארס, המנהל הספורטיבי של אייאקס, התייחס לכך וניסה לעשות מעט סדר בחרושת השמועות: "בשל ההצלחה שלנו בזירה המקומית והאירופית, צפויות להיות בחלון הקרוב התפתחויות שלא צפינו – הן מבחינת קנייה והן מבחינת מכירה של שחקנים".


השוער קייל סחרפן מאמן, המגן קיק פירי מהירנביין והקשר רזבאן מרין מסטנדרד ליאז' כבר חתמו ושחקנים נוספים יצטרפו לאחר שהתמונה לגבי מספר שחקני מפתח תתבהר. מי שכבר נמכר, כידוע, הוא פרנקי דה יונג שחתם בברצלונה כאשר גם הקפטן מתיאס דה ליכט צפוי לחבור אליו בשורות אלופת ספרד כאשר על פי כל הדיווחים העסקה אמורה לצאת לפועל בקרוב.



אמור לעזוב בקרוב. דה ליכט (Gettyimages)


אוברמארס התייחס לשחקן מבטיח נוסף, דוני ואן דה ביק, שמעורר עניין רב: "דוני התפתח העונה בצורה יוצאת מן הכלל, אנחנו לא רוצים לאבד אותו והשאיפה היא לגמול לו על יכולתו עם חוזה חדש".


על חכים זייך, שהוזכר בימים האחרונים כמועמד לבאיירן מינכן וצפוי לעזוב, אמר אוברמארס: "כשיגיע מועדון טוב ורציני, חכים יעזוב. כשהוא הצטרף הבטחנו לו שניתן לו ללכת אם וכאשר תתקבל ההצעה הנכונה. הרבה קבוצות גדולות מתעניינות בו כי הוא היה נהדר העונה בליגת האלופות ובאופן טבעי הוא נמצא עכשיו באור הזרקורים".


על קספר דולברג שלא עשה את קפיצתה המדרגה לה ציפו: "הוא לא יכול לסמוך יותר אך רק על הכישרון שלו. קספר חייב להילחם. הוא היה נהדר בעונה בה הגענו לגמר הליגה האירופית, לא יכול להיות שזה פשוט נעלם ואנחנו נצטרך לעזור לו לשוב למסלול הנכון".


מוקדם יותר היום חגגה אייאקס את הזכייה ה-34 בתולדותיה עם יותר ממאה אלף אוהדים נלהבים שהגיעו להודות מקרוב לגיבורים שחתומים על החזרת צלחת האליפות אחרי חמש שנים ועונה בלתי נשכחת בכל החזיתות.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי