איינדהובן פנתה לרובן, ואן בומל: "ניתן לו את הזמן להחליט"

אריאן רובן, מארק ואן בומל
אריאן רובן, מארק ואן בומל | Stuart Franklin/Bongarts/Getty Images

המאמן ששיתף פעולה עם הקשר גם בקבוצה ההולנדית וגם בבאיירן מינכן, מקווה לסגירת מעגל אך יודע: "זו החלטה שלו, אני בטוח שהוא קיבל המון הצעות. אם יגיע, הקשר עשוי להחליף את לוזאנו. גם אנחליניו עשוי לעזוב

(גודל טקסט)
אריאן רובן שנפרד מבאיירן מינכן לפני חודש לאחר עשור נפלא, הוא אמנם לא השם הכי לוהט בחלון ההעברות, אך בהחלט מעניין לדעת היכן ישחק הקשר ההולנדי בן ה-35 בעונה הבאה. פ.ס.וו איינדהובן ההולנדית הוזכרה לא אחת כמועמד לצרפו והיום המאמן מארק ואן בומל אישר את הרצון העז לראותו בקבוצה. רק נזכיר שההולנדים כבר הצליחו להחזיר את איברהים אפלאיי.


ואן בומל אמר: "הייתה לנו יותר משיחה אחת, אבל זה פשוט מאוד: הוא זה שצריך להחליט. הוא יודע שאנחנו נשמח לראות אותו כאן, ואנחנו ניתן לו את הזמן הדרוש כדי שיקבל החלטה. אני לא מתכוון ללחוץ עליו, זו החלטה קריטית וחשובה עבורו. הוא יכול לפרוש או להמשיך לשחק. הוא יכול להצטרף אלינו או לעבור למקום אחר, יש לו הרבה אפשרויות. אני בטוח שהוא קיבל הרבה הצעות". כזכור, בתחילת החודש סיפר עיתונאי הולנדי בכיר כי הוא מניח שהקשר יעדיף לפרוש.


מעבר לסגירת המעגל המרגשת שעשויה להתרחש, במידה ורובן יגיע הוא צפוי להחליף את הקשר המקסיקני הירבינג לוזאנו, שמבוקש בפריז סן ז'רמן ונאפולי. הקשר בן ה-23 רשם עונת שיא אשתקד כשכבש 21 שערים ב-40 משחקים בכל המסגרות. כמוכן, ואן בומל אישר שייתכן שהמגן השמאלי אנחליניו יעזוב אף הוא. "יש סיכוי שהוא יעזוב. אנחנו מעדיפים לא לאפשר לאף אחד ללכת, אבל יש דברים שלא בשליטתנו".




כזכור, רובן שיחק שנתיים במדי איינדהובן, אליה הגיע מכרוניגן בקיץ 2002. הוא כבש 12 שערי ליגה בעונת הבכורה שלו וזכה איתה באליפות, בעונה בה נבחר גם לשחקן ההולנדי המצטיין, ושישה בעונה השנייה. מארק ואן בומל שיחק לצידו, כפי שעשו יחד גם במדי באיירן מינכן. האם הם שוב ישתפו פעולה יחד ויחזירו את כתר האליפות לפ.ס.וו? רק הזמן יגיד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי