המלפפון החם של הקיץ: היכן יחתום מתייס דה ליכט?

מתיאס דה ליכט
מתייס דה ליכט | AFP

השמועות סביב ההולנדי לא נפסקות והבלם הצעיר לוקח את הזמן לעצמו לחשוב לפני ההחלטה הגורלית שתקבע את עתידו. יובנטוס מובילה, אך גם ברצלונה עוד לא ירדה מהפרק

קבוצות: אייאקס
(גודל טקסט)

אחד השחקנים הכי חמים בחלון ההעברות הנוכחי, מתייס דה ליכט, בלמה של אייאקס נראה שלוקח את הזמן וחושב היכן ירצה לשחק שנה הבאה. הקבוצות ברחבי אירופה ממשיכות לנסות ולהחתים את הכישרון הצעיר בן ה-19.  

לאחר שכבר היה נראה שהתנאים של ההולנדי כבר סוכמו בין סוכנו, מינו ראיולה, לבין פ.ס.ז', אלופת צרפת "ירתה לעצמה ברגל" ושמה את העסקה בהפסקה בעקבות שינויים בהנהלת הקבוצה. בזמן הפסקה זו הספיק דה ליכט לשקול שוב את ההצעה ולחשוב על כיוונים שונים כמו ברצלונה או יובנטוס.

הקבוצה שכעת נחשבת למובילה לצירופו של דה ליכט היא הקבוצה האיטלקית. גם מהסיבה שראיולה לוחץ עליו להגיע לשם ואולי גם בגלל שהבלם הצעיר נשאל על ידי כריסטיאנו רונאלדו במשחק של נבחרתו בגמר ליגת האומות נגד פורטוגל להצטרף ליובנטוס. כפי שאמר לאחר המשחק: "בהתחלה לא הבנתי אותו, הייתי בשוק, אז צחקתי ולא אמרתי דבר".

למרות שהגברת הזקנה נחשבת למובילה לצירוף הבלם, היא עדיין צריכה לחשוש כי הבלם עוד לא לגמרי דחה את אופציית ברצלונה והאפשרות לשחק לצד ליאו מסי, ג'רארד פיקה וחברו למסע הקסום של אייאקס השנה שכבר חתם בברצלונה, פרנקי דה יונג.


דה ליכט ורונאלדו. ישתפו פעולה בקיץ? (Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי