ואן דר סאר: "לא הייתה פאניקה לאחר עזיבת דה יונג ודה ליכט"

מתייס דה ליכט
מתייס דה ליכט | EMMANUEL DUNAND/AFP/Getty Images

מנכ"ל אייאקס לקראת הגומלין נגד אפואל ניקוסיה: "במועדון כמו שלנו, אתה מודע לכך שהשחקנים הטובים ביותר שלך תמיד מועמדים לעזוב". אוננה: "שואבים ביטחון מכך שלא ספגנו בחוץ"

קבוצות: אייאקס
(גודל טקסט)

"איבדנו את פרנקי דה יונג ומתייס דה ליכט שהיו חשובים מאוד עבורנו, אך לרגע לא הייתה פאניקה. במועדון כמו שלנו, אתה מודע לכך שהשחקנים הטובים ביותר שלך תמיד מועמדים לעזוב", כך סיפר מנכ"ל אייאקס, אדווין ואן דר סאר, שדיבר על הקושי בשמירה על שחקני הסגל לאחר העונה המוצלחת אשתקד.

ואן דר סאר הוסיף: "זה לא סוד שכולם חשבו שנאבד הרבה יותר כוכבים ממה שאיבדנו. ההנהלה איחדה כוחות ועשתה מאמצים גדולים על מנת להשאיר את מרבית השחקנים. התמקדנו בכך מהרגע שנפתח החלון ואני חושב שהצלחנו לשמור על הגרעין. עכשיו כולנו סקרנים לראות כמה רחוק הקבוצה הנוכחית יכולה להגיע".

אחרי 0:0 די מפתיע בקפריסין, מחר (רביעי ב-22:00) תארח אייאקס את אפואל ניקוסיה בשלב הפלייאוף של ליגת האלופות ובמועדון מבינים שאי העפלה עלולה להוביל לעזיבה של שחקנים נוספים. השוער אנדרה אוננה אמר לקראת המשחק: "העובדה שלא ספגנו העניקה לנו ביטחון לקראת המשחק הביתי. אחרי הכרטיס האדום של נוסייר מזראווי, נלחמנו לחזור עם רשת נקייה ואני שמח שהצלחנו. נצטרך להשלים מחר את המלאכה".


אדווין ואן דר סאר (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי