אריאן רובן הוצג בכרוניגן: "יום חסר תקדים עבור המועדון"

אריאן רובן מוצג בכרוניגן | OLAF KRAAK/ANP/AFP via Getty Images

בקבוצה הצנועה התרגשו מסגירת המעגל: "שמחים להחתים את אחד ההולנדים הגדולים בכל הזמנים", וגילו שחיזרו אחריו למעלה משנה. הקשר אמר: "מצפה כבר למשחק הראשון באצטדיון הזה. אני עדיין צעיר"

(גודל טקסט)

עונת 2019/20 בליגה ההולנדית נעצרה ולא תחודש מה שגרם לבלאגן גדול בכדורגל המקומי. אתמול (שבת) הגיעו חדשות מרגשות בדמות הקאמבק של אריאן רובן (36 וחצי) שחזר מפרישה היישר לכרוניגן קבוצת נעוריו. הקשר מוצג בשעה זו במדי קבוצתו החדשה במסיבת עיתונאים חגיגית. במועדון פרסמו במהלך היום ברשתות החברתיות את עשרת השערים הגדולים שלו בקבוצה. בשנתיים שלו בקבוצה הבוגרת כבש 12 שערים ב-52 משחקים והיה חלק ממאבקי התחתית. לקראת העונה הציפיות שונות לחלוטין.

בהולנד דווח כי 1,500 מנויים נחטפו רק אתמול. רובן עצמו הגיע בצהריים ליום המיוחד יחד עם אשתו וילדיו שעלו לכר הדשא. בכרוניגן ישנה התרגשות שיא. המנהל המקצועי מארק-יאן פלדרדרוס אמר: "זה יום חסר תקדים עברונו. אנחנו גאים שאריאן רובן כאן איתנו. מדובר באחד משחקנים הגדולים בתולדות הולנד. אנחנו במצב קשה אבל לא מוותרים".

לדבריו, המועדון רדף אחריו יותר משנה. "נסענו למינכן בתשעה במאי 2019 ואמרנו לו מה התוכניות שלנו. שמרנו על קשר בהמשך. לאחרונה רובן יצר קשר ושאל אותנו האם הוא יכול לשוב לאור משבר הקורונה. חשבנו שזו יכולה להיות הזדמנות מדהימה. בארבע וחצי בבוקר פגשנו את רובן בגרמניה. ראינו "הריקוד האחרון" וחשבנו שזה יהיה הסיפור של רובן. הוא כל כך מתלהב וזה מוכיח הרבה מאוד לגבי רובן האדם".

אריאן רובן עם בנו | OLAF KRAAK/ANP/AFP via Getty Images

רובן המחויך אמר: "אני עדיין צעיר! בנינו כאן בית, זה כמעט מוכן . איך אגיע לאימונים? אולי באופניים. חזרתי להולנד והתקבלתי בצורה מדהימה. זה היה מיוחד לחזור לכאן. אף אחד לא יכול לחזות מה יהיה, אבל אני מצפה בקוצר רוח לחזור לאצטדיון הזה. לא הייתי חוזר לקבוצה אחרת".

"לפני שנה נאלצתי לפרוש בגלל בעיות פיזיות אבל ההחלטה הייתה קשה מאוד עבורי. המשכתי לגור במינכן. כרוניגן עשתה שינוי בשנה האחרונה, הגיעו שני צעירים עם הרבה אמביציה. הם שכנעו אותי עם התוכנית שלהם. כשהכאבים נעלמו התחלתי באמת להיות פתוח לרעיון הזה. כמובן שיש הבדל בין לשחק בבאיירן מינכן לבין כרוניגן אבל אני אוביל את המועדון ורוצה לשמש דוגמא לכולם".

"זה מרגיש כמו להיות שוב בבית", כתב רובן עצמו ברשתות החברתיות אתמול, וברחבי אירופה לא נותרו אדישים לקאמבק."האגדה ההולנדית זיעזעה את עולם הכדורגל בקאמבק מרגש", נכתב ב"מירור הבריטי". "הוא חוזר. רובן בן ה-36 הרגיש שהוא חייב את זה לעצמו", נכתב ב"בילד". "מר וומבלי (כבש את שער הניצחון בגמר ליגת האלופות ב-2013) חוזר לשרוך את נעליו שוב ב-2020/21 בשל אהבתו למועדון" נכתב ב"קיקר" על רקע גלריית תמונות שלו. "רובן, עולם אחר מסניידר (ווסלי)", נכתב ב"טלחרף" המקומי.

אריאן רובן | כרוניגן, רשמי
אריאן רובן | כרוניגן, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי