הקאמבק מתעכב? רובן לא ישתתף באימון הבכורה של כרוניגן

אריאן רובן. יצטרך לחכות עוד קצת | כרוניגן, רשמי

המועדון התכונן לשדר חגיגית את האימון הראשון של הקשר, אלא שבעצת הרופאים הוא לא יעלה לכר הדשא בשני: "רציתי מאוד להיות שם אבל הרבה יותר חשוב להיות מוכן היטב לתחילת העונה. מבין את האוהדים אבל מבטיח שאשחק"

(גודל טקסט)

הליגה ההולנדית בוטלה כזכור בהחלטת הממשלה ומה ששומר על עניין הציבור בכדורגל הוא הקאמבק המרגש של אריאן רובן במדי כרוניגן. בכלי התקשורת במדינה יש פשוט טירוף סביב הקשר הוותיק, שלהצגתו לתקשורת היו 75 מיליון צפיות. במועדון תכננו לשדר בשידור ישיר את אימון הבכורה של קשר הכנף ביום שני הקרוב דרך ערוץ היוטיוב של המועדון וכן בפייסבוק, אך החגיגה תצטרך להידחות – רובן לא יתאמן.

הקשר הוותיק (בן 36 וחצי) יחמיץ את אימון הבכורה בעצת הצוות הרפאי של המועדון. ההחלטה התקבלה לאחר שהשחקנים עברו בדיקות רפואיות שונות במשך השבוע. כך מסרה הקבוצה בהודעה רשמית. "אכזבה ענקית לאוהדים!", נכתב בכותרת גדולה ב"טלחרף".

רובן עצמו אמר: "חשבתי ואף מאוד רציתי להשתתף באימון בשני אך המומחים קבעו שלא. הייתי רוצה להיות עם חבריי לקבוצה אבל הרבה יותר חשוב להיות מוכן היטב לתחילת העונה הבאה. אנחנו עובדים בצורה יום-יומית ולא אחזור יום אחד מוקדם ממה שצריך להיות".

עוד הוסיף: "אני מבין שהאוהדים מאוד רצו לראות אותי שם אבל אני מבטיח להם שהם יראו אותי בפעולה העונה, כך שניאלץ לחכות בשביל המטרה הגדולה. כולנו חושבים לטווח הרחוק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי