אייאקס רצתה את זהבי? טן האח חזר בו: "חיפשנו חלוץ ברמה עולמית"

ערן זהבי | ANP Sport via Getty Images

אחרי שטען כי הסגל שלו שלם והישראלי רק הוצע, המאמן הודה: "פעלנו לצרף חלוץ צמרת, אך לצערי זה לא צלח". בהולנד עקצו: "הצהרה מדהימה, לפני כמה ימים הוא דיבר אחרת". וגם: סוארס היה על הפרק?

(גודל טקסט)

הדיווחים בנוגע למועמדותו של ערן זהבי לאייאקס עוררו סערה בהולנד וכוכב נבחרת ישראל אף התייחס לנושא כשהוצג בפ.ס.וו איינדהובן וגילה כי הוא בחר בה על פני הקבוצה מאמסטרדם: "לא אהבתי את מה שאייאקס אמרה, שנינו יודעים את האמת", סיפר החלוץ, שכבר הספיק לערוך שתי הופעות במדי קבוצתו החדשה בהן כבש שער אחד וסיפק שני בישולים.

בינתיים, אריק טן האח, מאמן אייאקס, שאמר לא מזמן כי "הסוכנים הציגו אותו בפנינו, הסתכלנו על זהבי והחלטנו שלא, כי יש לנו כבר מספיק חלוצים", צוטט הבוקר (רביעי) בתקשורת ההולנדית והדברים שאמר, לפחות בכל הנוגע לניסיונות להחתים חלוץ, היו שונים בתכלית. "לא הצלחנו להביא חלוץ וזה סוג של הימור", הודה המאמן בן ה-50. בתקשורת עקצו: "ההצהרה הזו מדהימה, כי רק לפני כמה ימים הוא טען בביטחון שהסגל מאוזן ושהוא אינו זקוק לחלוץ נוסף".

טן האח המשיך והסביר מדוע זה לא יצא לפועל: "היינו מאוד ביקורתיים כלפי החתמת חלוץ, כי זה היה צריך להיות שחקן צמרת. למרבה הצער, זה לא התאפשר. יש לנו כבר שחקנים טובים בעמדת החלוץ, כך שהיה ברור לנו שנצרף מישהו רק אם הוא יהיה יותר טוב ממה שכבר יש לנו".

עוד לפני זהבי, לואיס סוארס, שהספיק לחתום מאז באתלטיקו מדריד, הוזכר כמועמד לשוב לאייאקס. טן האח לא הזכיר את החלוץ ספציפית, אך הודה: "חיפשנו חלוץ ברמה הזו, אך במגבלת התקציב לא הצלחנו למצוא אפשרויות טוב יותר מאשר שחקני ההתקפה שיש לנו בסגל".

אריק טן האח
אריק טן האח | Gettyimages

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי