בנבחרת גרמניה חושבים להחזיר את גצה: "ניכר שהוא שמח בפ.ס.וו"

שלוש שנים לאחר הופעתו האחרונה, הקשר שעבר להולנד נמצא בתוכניות של יואכים לב: "אנחנו בקשר רציף, הוא נראה רענן וזריז", החמיא המאמן. השחקן עצמו לא הסתיר את רצונו לשוב: "אליפות אירופה היא חלום גדול בשבילי"

(גודל טקסט)

אחרי שנים לא פשוטות בהן הלך לאיבוד מבחינה מקצועית, נראה שמריו גצה מצא בית חם בפ.ס.וו איינדהובן. הקשר, שהצטרף בעברה חופשית לאחר שסיים את דרכו בבורוסיה דורטמונד, הבקיע שלושה שערים בששת משחקיו הראשונים במדי קבוצתו של ערן זהבי ומי שהתרשם מיכולתו הוא לא אחר מאשר יואכים לב, מאמן נבחרת גרמניה, במדיה גצה לא שיחק מאז שנת 2017.

"לא שכחנו אותו, אני בקשר רציף עם מריו והוא עדכן אותי במצבו", הבהיר לב כשנשאל לגבי כושרו המצוין של קשר פ.ס.וו. "הוא נראה רענן, זריז עם הכדור וניכר שהוא שמח מאוד. הוא בהחלט היה זקוק לזה", הוסיף המאמן הוותיק, שכידוע הוביל את הנבחרת הגרמנית לזכייה במונדיאל 2014 הודות לשער ניצחון דרמטי של גצה בגמר המפורסם מול נבחרת ארגנטינה.

לדברי לב, השער המדובר עשה יותר נזק מתועלת עבור גצה: "הגול שהוא הבקיע מול ארגנטינה היה נטל כבד עבורו לאורך השנים", הסביר המאמן והחמיא להחלטה לעבור להולנד: "לעזוב את הבונדסליגה, זה היה צעד אמיץ ונכון מבחינתו. אני שמח שהוא קיבל את ההחלטה הנכונה עבורו ועבור הקריירה שלו. אנחנו לא נאבד אותו, זה בטוח".

גצה עצמו התייחס לאפשרות שישוב לנבחרת: "אני בקשר תמידי עם המאמן לב וכמבן שאהיה מאושר לחזור לשחק במדים הלאומיים. אני שמח מאוד על ההתחלה הטובה שלי בפ.ס.וו. לא הייתי במונדיאל האחרון שנערך ב-2018, כך שאליפות אירופה הקרובה היא חלום גדול בשבילי. הרעב שלי לתארים רק הולך וגדל", סיכם.

מריו גצה חוגג | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי