פרד רוטן חשף על מה הוא הכי מתחרט והתייחס לעתידו

אקס מכבי חיפה, שלא אימן מאז שפוטר מאנדרלכט באפריל 2019, רוצה לשוב לקווים: "אני פתוח לאמן במקום חדש". על פיינורד: "בדיעבד, הייתח צריך לחתום על הארכת חוזה"

(גודל טקסט)

כשנתיים לאחר שהתפטר מאימון מכבי חיפה בעקבות עזיבתו של המנהל המקצועי מוחמד אלאך, פרד רוטן מחפש תחנה חדשה בקריירה. המאמן ההולנדי, שיחגוג בחודש דצמבר הקרוב את יום הולדתו ה-58, לא עמד על הקווים מאז שפוטר מאנדרלכט הבלגית באפריל 2019 והוא לא פוסל את האפשרות לעבוד פעם נוספת מחוץ למולדתו.

"אני פתוח לאמן במקום חדש", הצהיר רוטן בתקשורת ההולנדית. כשנשאל האם אוטרכט פנתה אליו לאחרונה, המאמן השיב: "הם דיברו איתי אחרי שאריק טן האח עזב בזמנו ועבר לאייאקס, אבל בתקופה הנוכחית לא. אני בהחלט מוכן להתחיל פרק חדש איפשהו. זה תלוי לחלוטין במה שהצד השני רוצה", הבהיר כשנשאל לגבי היעד הבא.

לסיום, רוטן חשף על מה הוא מצטער: "אם יש משהו בקריירה האימון שלי שאני מתחרט עליו, זה שלא חידשתי בזמנו את החוזה שלי בפיינורד. התחלתי שם משהו ולא סיימתי אותו. למה זה קרה? היו חילוקי דעות ביני לבין הנהלת המועדון בנוגע לעתיד הקבוצה. זה ממש לא היה קשור לכסף. בדיעבד, הייתי צריך להישאר".

פרד רוטן
פרד רוטן | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי