קרש ההצלה של זהבי? "דורטמונד סימנה את מאלן"

על פי 'בילד', הצהובים שחורים ינסו לצרף את שותפו של החלוץ הישראלי בפ.ס.וו. איינדהובן, אם ג'יידון סאנצ'ו יימכר למנצ'סטר יונייטד

(גודל טקסט)

הקדנציה המחודשת של ערן זהבי באירופה רצופה באכזבות מאז הגיע לפ.ס.וו. איינדהובן. חלוץ נבחרת ישראל מתקשה להבקיע ובמהרה הפך לאחד השחקנים הכי מושמצים בהולנד ואם לא די בכך – נפצע במשחקו האחרון נגד גראנדה ועל פי מאמנו רוג'ר שמידט, הוא צפוי לחזור רק בחודש ינואר. למרות כל זאת, ייתכן שמעמדו ישתפר בקרוב מאוד.

על פי דיווח ב'בילד' בורוסיה דורטמונד שוקלת לצרף דוניל מאלן, שותפו לחלק ההתקפי של זהבי ומלך שערי פ.ס.וו. איינדהובן עם 12 שערים בכל המסגרות. לפי העיתון הגרמני, הצהובים שחורים נערכים לאפשרות שג'יידון סאנצ'ו יימכר למנצ'סטר יונייטד ולכן עלה שמו של שחקן ההתקפה ההולנדי שמיוצג על ידי סוכן העל מינו ראיולה, אשר תיווך גם בהבאתו של ארלינג הולאנד ברד בול זלצבורג לפני כשנה.

מאלן נחשב לאחד מהכישרונות הגדולים של הכדורגל ההולנדי ולמרות שהוא רק בן 21, הוא הספיק לערוך ארבע הופעות במדי נבחרת הולנד ואף כבש ב-2:4 על גרמניה בליגת האומות. גם אם דורטמונד תצליח להשאיר את סאנצ'ו ותוותר על מאלן, ייתכן שמועדון בסדר גודל דומה תנסה לחטוף אותו בינואר. ללא קשר למצבו של מאלן, זהבי כאמור יחזור לפ.ס.וו אחרי פגרת החורף וינסה לשפר את מאזנו העומד שלושה שערים בכל המסגרות מתחילת העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי