הונטלאר בפנייה מרגשת לאייאקס: "שאלקה זקוקה לי יותר"

קלאס-יאן הונטלאר | Laurens Lindhout/Soccrates/Getty Images

החלוץ בן ה-37, שרק אמש כבש צמד דרמטי בתוספת הזמן והעניק ניצחון לקבוצתו, עשוי לחזור למועדון בו שיחק שבע שנים בעבר בכדי לנסות להצילו מירידת ליגה: "בחירה קשה עבורי"

קבוצות: אייאקס שאלקה
(גודל טקסט)

בגיל 37, קלאס-יאן הונטלאר חי ובועט, על אף שרמז שיפרוש בסוף העונה. רק אתמול (חמישי) הוא הציל את אייאקס כאשר נכנס כמחליף בדקה ה-89 במצב של 1:1 מול טוונטה, כבש שני שערים בשתי דקות על המגרש ועזר לקבוצתו להגדיל את הפער בפסגת הליגה ההולנדית לשלוש נקודות. כעת, הוא עומד על שבעה שערים ב-11 הופעות ליגה העונה.

צפו בתקציר: צמד של הונטלאר בתוספת הזמן העניק 1:3 לאייאקס

לאחר המשחק, הונטלאר התראיין ונשאל לגבי ההתעניינות של שאלקה בו. כידוע, הקבוצה הגרמנית, בה החלוץ שיחק שבע שנים וכבש 126 שערים, נמצאת במשבר עמוק, אך מגלה סימני יציאה ממנו. היא נמצאת במקום ה-17 בבונדסליגה, מתחת לקו האדום ונלחמת כנגד הירידה.

הפעם האחרונה בה שאלקה שיחקה בליגת המשנה הייתה אי שם ב-1990/91, ובמועדון חוששים מאוד לחזור לשם. רק במחזור האחרון הקבוצה ניצחה לראשונה העונה ולראשונה אחרי 30 משחקי ליגה רצופים שהיא לא הצליחה לעשות זאת. היא כמעט סגרה שנה שלמה מבלי לנצח (!), אך התפוצצה במחזור האחרון עם 0:4 על הופנהיים.

מי שכבר חזר למועדון בכדי לנסות להציל אותו הוא סיאד קולסינאץ', המגן השמאלי, ששב בינואר הנוכחי בהשאלה מארסנל לקבוצה בה החל את הקריירה שלו ככדורגלן. אז האם הונטלאר הוא הבא בתור שיבוא 'להציל את המולדת'? ייתכן מאוד.

הונטלאר במדי שאלקה | Dennis Grombkowski/Bongarts/Getty Images

"שאלקה דיברה עם אייאקס, אבל זו בחירה קשה עבורי", אמר החלוץ בן ה-37. "שיחקתי הרבה זמן באייאקס, עכשיו כבר שש שנים וחצי בשתי הקדנציות. בשאלקה שיחקתי שבע שנים ומדובר בשני המועדונים שאני הכי אוהב".

"שאלקה נמצאת בכל מיני צרות והיא זקוקה לי יותר", המשיך הונטלאר באמירה מרגשת. "מבחינה התחושה שלי, היא הבחירה. אייאקס קצת יותר יציבה ואולי אפילו קצת יותר נחמדה מבחינת סיום קריירה עם תואר אפשרי. זה קשה לי. אני צריך לישון על זה עוד לילה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי