זהבי עלה מהספסל וסיפק מסירה גאונית, פ.ס.וו חזרה מפיגור ל-3:5 מטורף על ספרטה רוטרדם

צפו: הישראלי עלה מהספסל כמחליף בדקה ה-81 והיה מעורב בשער החמישי עם כדור גאוני בין שני שחקנים. מאלן כבש צמד מהספסל, מאורו, מאדוקה ומקס הוסיפו. פ.ס.וו עשויה לאבד את המקום השלישי

(גודל טקסט)

תחת השלג הכבד ברוטרדם, פ.ס.וו איינדהובן הגיעה למשחק הערב אחרי ההפסד המאכזב לאלקמאר, ובמטרה להיצמד לוויטסה ואייאקס בצמרת הטבלה. בתום שבוע סוער וצמד מול אייאקס, ערן זהבי פתח את המשחק על הספסל, כמוהו גם דוניל מאלן שזכה למנוחה קצרה. מריו גצה נעדר שוב מהסגל, ובהרכב פתחו הכוכבים הצעירים, מוחמד איהטארן ונוני מאדוקה, שסחבו את קבוצתם מפיגור מוקדם ל-3:5 מרשים על ספרטה רוטרדם.

המשחק באצטדיון הקאסטל ברוטרדם סיפק לנו משחק קצבי ומלא שערים. כבר הדקה הרביעית, בראיין סטימס קיבל כדור מצוין ושחרר בעיטה פשוט מדהימה לחיבור הימני, הכדור פגע בקורה ונכנס לרשת. מועמד לשער החודש בליגה ההולנדית. בדקה ה-24, קודי גקפו מצא את מאורו ג'וניור פנוי במרכז הרחבה. הקשר ההתקפי שלח בעיטה אדירה מהמקום במרכז הרחבה לפינה הימנית והשווה ל-1:1. בדקה ה-43, אותו קגפן הוחלף ע"י מאלן. התוצאה נשמרה עד לסיום המחצית.

למחצית שנייה פ.ס.וו עלו בטירוף, דוניל מאלן המחליף קיבל כדור עומק נהדר על המשטח הקפוא ושיגר בעיטה מדויקה ושטוחה לתוך הרשת. מהפך, 1:2 לפ.ס.וו. שתי דקות לאחר מכן, הגיע הכישרון האנגלי הצעיר, נוני מאדוקה שקיבל כדור נהדר בין שניים ושלח בעיטה חזקה לרשת. 1:3 לפ.ס.וו! חשבתם שזה הסוף? ממש לא.

ערן זהבי , שחקני פ.ס.וו איינדהובן חוגגים | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images
ג'ורדן טזה , נוני מאדוקה | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

בדקה ה-71 פ.ס.וו הייתה בדרך הבטוחה לניצחון קליל, פיליפ מקס המגן האדיר של איינדהובן קיבל כדור מצוין ברחבה ושחרר בעיטה מסובבת לרשת. 1:4! אך ספרטה לא ויתרה, ובדקה ה-75, גרוונברץ' המחליף כבש בפעולה הראשונה שלו על המגרש שער מדהים לחיבור הימני וצימק ל-4:2. ערן זהבי עלה כמחליף מהספסל בדקה ה-81, ובדקה ה-87, עוד מחליף של ספרטה, חראשוש, סובב כדור חופשי מושלם לרשת. 4:3!

ספרטה רוטרדם הוציאה את כל הכלים, ובדקה ה-93, ערן זהבי קיבל כדור מצוין, הכניס מסירה גאונית לסנגרה בין שני שחקנים, הקשר העביר כדור רוחב מושלם למאלן שמול רשת חשופה כבש בקלילות והשלים צמד עם השער החמישי במשחק והתשיעי שלו העונה. השער של מאלן חתם את תוצאת המשחק. 3:5 לפ.ס.וו איינדהובן בתום משחק נהדר ומלא שערים, זהבי השאיר את חותמו על המשחק עם פעולה נהדרת בשער האחרון.

ערן זהבי נגד ספרטה רוטרדם | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images
שחקני פ.ס.וו איינדהובן חוגגים | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי