שמידט על ספסול זהבי: "אם נשחק באותו הרכב כל הזמן, לא נשיג כלום"

מאמן פ.ס.וו הסביר מדוע הישראלי, מאלן ודומפריס הודחו מההרכב ב-3:5 על ספרטה: "זה חשוב להכניס קצת אנרגיה ולתת לשחקנים נוספים הזדמנות". המגן: "רוצה לפתוח, אבל אני מקצוען ומכבד את ההחלטה"

(גודל טקסט)

אחרי מחצית ראשונה חלשה, פ.ס.וו איינדהובן התאוששה מההפסד לאלקמאר עם 3:5 בחוץ על ספרטה רוטרדם והעבירה את הלחץ למוליכה אייאקס, שתארח היום (ראשון החל מ-17:40, ישיר בספורט4) את פיינורד לקרב ענקיות, כשהפער ביניהן עומד על שלוש נקודות בלבד והצמרת בהולנד צפופה במיוחד.

בינתיים, מאמן פ.ס.וו רוג'ר שמידט הסביר מדוע פתח אתמול ללא שחקנים בכירים כמו דנזל דומפריס, דוניל מאלן וערן זהבי: "זה חשוב להכניס קצת אנרגיה לקבוצה ולתת לשחקנים נוספים הזדמנות להראות את עצמם. זה טוב לרוח של הקבוצה. אם נצטרך לשחק עם אותו הרכב לאורך כל העונה, לא נשיג כלום".

מאלן הוזעק לכר הדשא בדקה ה-43 בעקבות פציעתו של קודי גאקפו ותרם מיד עם צמד (47 ו-93) ואילו זהבי נכנס רק בדקה ה-81. דנזל דומפריס, שנכנס בדקה ה-64, התייחס לכך בסיום: "זו בחירה של המאמן ואני מספיק מקצוען כדי להתמודד עם זה. כמובן שהייתי רוצה להתחיל ב-11, אבל אני מכבד את החלטתו".

שמידט התייחס למשחק המטורף שהתפתח תחת שלג כבד ברוטרדם: "בסוף היינו צריכים להילחם על הנקודות, כי הכל יכול לקרות במגרש כזה וספרטה שיחק על כדורים ארוכים. למרבה המזל המשחק הוכרע לטובתנו אחרי השער החמישי. הנסיבות הקשו על הדשא המלאכותי, שאיננו רגילים אליו".

ערן זהבי , שחקני פ.ס.וו איינדהובן חוגגים | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי