זהבי בנבחרת המחזור, בלינקר: "ערן חכם, הבעיטה שלו הפתיעה אותי"

אחרי הגול האדיר נגד ואלבייק, השיח בהולנד סביב הישראלי של פ.ס.וו איינדהובן ממשיך להשתנות. שחקן העבר החמיא ב"טלחרף": "הוא כל הזמן בתנועה, הגול שלו מלמד על איכות גבוהה וטכניקה מרשימה"

(גודל טקסט)

לאחר תקופת התאקלמות לא פשוטה, במהלכה חלה בקורונה וסבל מפציעה שהשביתה אותו כחודש, ערן זהבי ממשיך לשנות את דעתם של הפרשנים והעיתונאים ההולנדים שביקרו אותו בתחילת דרכו בפ.ס.וו איינדהובן. החלוץ הישראלי, שהבקיע צמד בלתי נשכח ב"משחק העונה" מול אייאקס, המשיך באותה מגמה עם שער אדיר בבעיטה חופשית ב-0:2 על וואלבייק ביום שבת ונבחר ל-MVP של המשחק. הבוקר (שני), הוא קיבל הכרה נוספת על היכולת הטובה שהציג.

זהבי נכלל בנבחרת המחזור ה-18 של המגזין הנחשב "voetbalprimeur", שם נימקו את הבחירה בחלוץ של פ.ס.וו וכתבו: "אולי זה לא היה המשחק הכי טוב בקריירה של ערן, אבל הוא יעיל מאוד ושער ענק שלו פרץ את הסכר עבור פ.ס.וו וסייע לה להימנע מאיבוד נקודות בחוץ מול ואלבייק".

שחקן העבר רג'י בלינקר, אשר משמש כיום כפרשן ב"טלחרף ההולנדי", החמיא לזהבי: "מדובר בשחקן התקפה חכם שתמיד נמצא בתנועה ועובד כדי לקבל את הכדור. יש לו בעיטה טובה והוא מהווה איום תמידי על הגנת היריבה. הוא הפתיע אותי עם הבעיטה החופשית שלו, שמלמדת על איכות גבוהה מאוד וטכניקה מרשימה".

זהבי הבקיע ארבעה שערי ליגה בעשר הופעות במסגרת הליגה ההולנדית עד כה וכבר מחר (שלישי החל מ-20:55, ישיר בספרט3) תהיה לו הזדמנות אדירה לשפר את המאזן, כשפ.ס.וו תתארח אצל נועלת הטבלה פ.צ אמן ותוכל לשפר משמעותית את הפרש השערים שלה. חמישה ימים לאחר מכן, הקבוצה מאיינדהובן תתארח ברוטרדם אצל פיינורד לקרב ענקיות מסקרן, משחק שיועבר גם הוא, כמובן, בשידור ישיר ובלעדי בחבילת הערוצים של ספורט1.

ערן זהבי בנבחרת המחזור ה-18 בהולנד
ערן זהבי בנבחרת המחזור ה-18 בהולנד | voetbalprimeur
ערן זהבי | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי