למרות הפציעות: כרוניגן צפויה להציע לרובן להמשיך לעונה נוספת

אריאן רובן | ANP Sport via Getty Images

קשר הכנף ששב מפרישה כדי לסגור מעגל הצליח לרשום רק 44 דקות. בכל זאת, המנהל המקצועי מארק יאן פלדרוס, הבהיר: "אם הוא יגיד שהוא רוצה לשחק עוד, נענה מיד - 'כן, בבקשה'. אנו רוצים שיישאר לזמן ארוך יותר"

(גודל טקסט)

כל הולנד התרגשה כשבקיץ אריאן רובן, אחד מהשחקנים הגדולים בתולדות האורנג', חזר מפרישה כדי לשחק עונה נוספת אצל כרוניגן הקבוצה בה גדל ושיחק בין 2000 ל-2002. אלא שהפציעות שרדפו את קשר הכנף לאורך כל הקריירה – לא הרפו, ורובן בן ה-37 חווה עונה קשה בה רשם רק שתי הופעות ליגה. הוא לא הצליח להתאושש ואף שקל לפרוש אך נראה שבכל זאת הסוף יהיה שמח.

המנהל המקצועי של כרוניגן, מארק יאן פלדרוס, הבהיר בריאיון לאתר הרשמי של המועדון כי על אף הפציעות, רובן הוא נכס ובקבוצה רוצים שימשיך עונה נוספת: "החוזה שלו עומד להסתיים אבל אם הוא אומר שהוא רוצה להמשיך עוד עונה – נגיד מיד: 'כן, בבקשה'. גם אנחנו וגם הוא נהיה חכמים יותר בתקופה הקרובה".

רובן רשם העונה 44 דקות בלבד. הוא הוחלף אחרי חצי שעה במחזור הפתיחה בהפסד 3:1 לפ.ס.וו איינדהובן, עוד קבוצה בה שיחק. הוא חזר כעבור כחודש ושותף ל-14 דקות בהפסד לאוטרכט. מאז לא הצליח להתאושש וכבר שקל בפברואר לסיים את חוזהו אם מצבו הגופני לא ישתפר.

אריאן רובן | Erwin Otten/Soccrates/Getty Images

פלדרוס הוסיף: "למרות שהוא שיחק רק כמה דקות בליגה, אנחנו מאוד שמחים שהוא אצלנו. הוא מגיע כל יום, עובד קשה ומהווה דוגמא לצעירים. הוא בעל ערך מדהים למועדון. אנחנו לא מסיימים את חוזהו ומקווים שהוא יישאר לזמן ארוך יותר". גם ללא רובן הקבוצה עושה עונה יפה ומדורגת במקום השישי. אם תשמור על דירוגה היא תוכל להגיע בעונה הבאה לליגה האירופית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי