סימנה וי: פ.ס.וו איינדהובן גברה 0:2 על ונלו החלשה

ערן זהבי סגר מחזור רביעי רצוף מבלי למצוא את הרשת, אך היה מעורב בשער של מאלן ועזר לקבוצתו, שלא הרשימה נגד היריבה מהתחתית, לחבר שני נצחונות ברצף אחרי 10 מחזורים בליגה ההולנדית. גם גאקפו הבקיע

(גודל טקסט)

ערן זהבי ופ.ס.וו איינדהובן חזרו היום (ראשון) למקום השני בטבלת הליגה ההולנדית, לאחר ניצחון חוץ 0:2 על ונלו במסגרת המחזור ה-29 ובזכות הפרש שערים עדיף על אלקמאר המדורגת שלישית. לראשונה אחרי 10 מחזורים, פ.ס.וו הצליחה לחבר שני ניצחונות רצופים בליגה, כאשר בשבוע שעבר הביסה 0:3 את הראקלס.

מבחינה אישית, בצורת השערים של זהבי התארכה לארבעה משחקים בסך הכל, שכן החלוץ הישראלי שוב לא הצליח למצוא את הרשת ב-90 הדקות שלו על כר הדשא. יחד עם זאת, זהבי היה מעורב בשער השני של פ.ס.וו – אותו כבש דוניל מאלן, ובנוסף בעיטה שלו דגדגה את הקורה בדקות הראשונות של המשחק. מאזנו של השחקן בן ה-33 עדיין עומד על תשעה שערי ליגה בעונת 2020/21.

שחקניו של רוג'ר שמידט אמנם עשו את העבודה, אולם לא הציגו את העליונות לה אפשר היה לצפות נגד קבוצה שרשמה היום הפסד עשירי ברציפות וזכורה לכולם בעיקר בשל התבוסה ההיסטורית 13:0 שספגה מאייאקס העונה. כך או כך, פ.ס.וו עמדה במטרה המרכזית שהיא שמירה על המקום השני בטבלה, כאשר נותרו לה חמישה מחזורים להישאר בו כדי להעפיל למוקדמות ליגת האלופות.

זהבי עדיין מחכה לחזור לכבוש | ANP Sport via Getty Images
פ.ס.וו עשתה את העבודה מבלי להרשים | Photo Pestige/Soccrates/Getty Images

מהלך המשחק

דקה 13, 0:1 לפ.ס.וו איינדהובן: קודי גאקפו קיבל את הכדור על קצה הרחבה ושלח בעיטה מדויקת לפינה כדי להעלות את האורחת ליתרון.

דקה 45: מקס סובב כדור בבעיטה חופשית מרחוק, אבל השוער קירשבאום התעופף יפה וקלט את הכדור.

קודי גאקפו חוגג עם דוניל מאלן | Photo Pestige/Soccrates/Getty Images
זהבי נשמר על ידי דקר | ANP Sport via Getty Images

דקה 59, 0:2 לפ.ס.וו איינדהובן: זהבי קיבל כדור מחוץ לרחבה והעביר לדמפריס שעשה את העקיפה מימין, מסר רוחב למאלן והחלוץ הבקיע את השער השני במשחק.

דקה 75: שיתוף פעולה יפה לעין בין זהבי, מאלן ומקס הסתיים במסירת רוחב של המגן השמאלי לחלוץ ההולנדי, שאיכשהו הצליח להחמיץ מקרוב.

מאלן הכפיל עבור פ.ס.וו | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images
הכובש מודה למבשל דמפריס | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי