דיווח: מאמנו של ערן זהבי מועמד לאימון פרנקפורט

הגרמנים מחפשים מחליף להוטר שיעזוב לגלדבאך. לפי "בילד", שמידט מאיינדהובן מועמד לצד רנגניק. השגת הכרטיס לצ'מפיונס עשויה להכריע לגבי עתידו של מאמן פ.ס.וו, לו מערכת יחסים מיוחדת עם כוכב נבחרת ישראל

(גודל טקסט)

איינטרכט פרנקפורט עושה עונה נהדרת בבונדסליגה וקרובה להבטיח את מקומה בליגת האלופות בעונה הבאה כשהיא מדורגת רביעית ובמרחק שבע נקודות מבורוסיה דורטמונד החמישית בטבלה. לאחר ההודעה על עזיבתו של המאמן המוערך אדי הוטר (לבורוסיה מנשנגלדבאך), כעת הגרמנים מחפשים מחליף. אחד מהמועמדים שעלו הוא רוג'ר שמידט מאמן פ.ס.וו איינדהובן שחתום עד 2022.

"הוא נמצא ברשימה של מספר מועמדים אפשריים לעונה הבאה בפרנקפורט", נכתב ב"בילד". לאחרונה המאמן התחמק מהשאלות על עתידו באיינדהובן בצל הביקורות שספג. למועדון אין כרגע איתות שירצה לעזוב אך לא מעט תלוי בהבטחת המקום בליגת האלופות בעונה הבאה. הקבוצה של ערן זהבי מדורגת במקום השני אם כי אלקמאר השלישית נמצאת עם מספר נקודות זהה. "הוא יוכל להגיע בהתראה קצרה לבונדסליגה"

הגרמני בן ה-54 כבר אימן בבונדסליגה בעבר. לאחר שהוליך את רד בול זלצבורג לדאבל ב-2013/14, הוא קיבל את הג'וב בבאייר לברקוזן אותה עזב במרץ 2017. בגרמניה נכתב בנוסף כי כבר ב-2014 היה מועמד לפרנקפורט אך העדיף את לברקוזן כאמור. שמידט אינו המועמד המוביל, כי אם ראלף רנגניק שעזב את לייפציג ב-2019, אך גם הוא נלקח בחשבון. בקבוצה ההולנדית רוצים שימשיך, כאמור, ומקווים גם שמריו גצה יישאר.

רוג'ר שמידט | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

מעבר אפשרי כזה עשוי להשפיע גם על עתידו זהבי שחתום בקבוצה עד תום העונה הבאה. זה לא סוד שמערכת היחסים ביניהם מיוחדת ושמידט היה זה שהתעקש על צירופו לאחר שהתרשם מיכולתו בסין. כוכב נבחרת ישראל כבש העונה 15 שערים וסיפק ארבעה בישולים ב-29 משחקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי