מגנה על זהבי: פ.ס.וו תשוחח עם השחקנים שהגיבו נגד ישראל

הנהלת ההולנדים תערוך שיחה קבוצתית לאחר ששלושה שחקנים הביעו תמיכה בפלסטינים. שמידט הגיב על הסוגיה: "אני מאמן כדורגל ולא פוליטיקאי". שחקני אייאקס שביקרו את ישראל ספגו אש: "טילים זו לא הדרך להשיג מדינה"

(גודל טקסט)

בימים האחרונים, ספורטאים רבים ברחבי העולם הביעו את דעתם ברשתות החברתיות באשר להסלמה בין ישראל לפלסטינים. במקרים מסוימים, באותו חדר הלבשה ניתן למצוא שחקנים משני המחנות. כוכב נבחרת ישראל ופ.ס.וו איינדהובן, ערן זהבי, הביע את תמיכתו בישראל בימים האחרונים, אך שלושה מחבריו לקבוצה העלו לרשתות החברתיות תיעוד בו הם תומכים בצד הפלסטיני. מאז הם הספיקו למחוק את הפוסטים, ולפי דיווח ב"טלחראף", הנהלת המועדון תשוחח עם שחקני הקבוצה לאור חילוקי הדעות.

מוחמד איהטארן, ג'ורדן טזה ופבלו רוסאריו שיתפו בחשבון האינסטגרם תמונות וטקסטים שמצביעים על תמיכתם בפלסטינים, אך מכיוון שלא ניתן יותר למצוא את התמונות אפשר להסיק כי השלושה מחקו אותם. כאמור, בהולנד דווח כי הנהלת המועדון רוצה לשוחח עם המאמן ועם השחקנים "כדי לראות מה קורה". מאמן הקבוצה, רוג'ר שמידט, התייחס לסוגיה: "אם יש בעיות בקבוצה, אני אדבר איתם על זה, אבל כאן בציבור, אני לא רוצה לדבר על כך או להתייחס. אני מאמן כדורגל ולא פוליטיקאי".

גם אצל היריבה הגדולה אייאקס שחקנים יצאו נגד מדינת ישראל, ביניהם נוסאיר מזראווי וזקאריה לביאד. הם זכו לתגובה, מצידו של מנכ"ל CIDI (הארגון ההולנדי שנאבק באנטישמיות ובהתנגדות לישראל), שאמר: "מאות טילים על אזרחים ישראלים חפים מפשע זו לא הדרך להשיג מדינה פלסטינית".

ערן זהבי, מוחמד איהטארן | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי