זהבי מסכם את עונת הבכורה בהולנד: "זה ממש כמו רכבת הרים"

כוכב נבחרת ישראל שחווה שנה סוערת באיינדהובן (17 שערים ב-33 משחקים) התראיין ל-"ESPN" והתייחס כמובן לשוד: "חזרנו הביתה, אנחנו מדברים אחרת, לעתים אלה החיים. זה מאחורינו ועלינו להמשיך הלאה"

(גודל טקסט)

עונת הבכורה של ערן זהבי בפ.ס.וו איינדהובן הייתה מטלטלת ללא ספק. כוכב נבחרת ישראל כבש 17 שערים ב-33 משחקים וזו הייתה עונה של כמעט. לצד רגעי שיא כמו צמד נגד אייאקס או משחקים נהדרים בליגה האירופית, זהבי ספג לא אחת מהתקשורת. בכל מקרה, נראה שהכל מתגמד לצד מקרה השוד שעבר עליו ועל אשתו שי זהבי כאשר שני שודדים הגיעו לביתו, איימו על אשתו וקשרו עליה. במזל לא נפגע אף אחד והם הסתפקו בגניבת רכוש.

זהבי, שזכה לתמיכה גורפת בהולנד והתעקש להישאר למחזור הסיום, התראיין ל-"ESPN" בריאיון שישודר במלואו בהמשך. הוא סיכם את עונת הבכורה שלו וכמובן נזכר באותם רגעי אימה: "עכשיו אתם נמצאים בבית שלי, בארוחת שישי, פחות משבוע אחרי מה שקרה. כבר חזרנו הביתה ואנחנו מדברים בצורה אחרת, זו חוויה אחרת".

"לפעמים אלה החיים. מערב נחמד מאוד אתה יכול להגיע לסיטואציה מחורבנת כזו. ממש כמו רכבת הרים. זה מאחורינו ואנחנו צריכים להתקדם הלאה". לזהבי בן ה-33 חוזה גם לעונה הבאה ולפחות לפי דבריו נראה שימשיך במדי סגנית אלופת הולנד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי