פ.ס.וו ניצחה בחזרה הגנרלית לגלאטסראיי, זהבי לא כבש

ההולנדים, לעיני כמעט 20 אלף אוהדים, גברו 0:1 על פאוק סלוניקי במשחק ההכנה האחרון לפני מוקדמות ליגת האלופות. מדואקה כבש (19), כוכב נבחרת ישראל גילה יכולת טובה והוחלף במחצית. 45 דקות לחוגי במדי קראקוב

(גודל טקסט)

פ.ס.וו איינדהובן וערן זהבי ממשיכים להתכונן לעונת 2021/22. הערב (רביעי), במשחק ההכנה הרביעי שהיווה את החזרה הגנרלית לקראת הקרב הגדול מול גלאטסראיי במוקדמות ליגת האלופות (המשחק הראשון ייערך בהולנד בדיוק בעוד שבוע) – הקבוצה של רוג'ר שמידט ניצחה 0:1 את פאוק סלוניקי במגרשה הביתי לעיני קרוב ל-20 אלף אוהדים שהתגעגעו מאוד לקבוצה שלהם ונהנו מכדורגל טוב על אף התוצאה המינימלית.

הההולנדים נראו טוב מאוד במחצית הראשונה אותה סיימו ביתרון מזערי ויכלו לכבוש שערים נוספים אך השתעשעו מול השער. זהבי שיחק בצורה משוחררת והרבה לפרגן לחבריו. בדקה ה-12 הוא סיפק עקב מרהיב ובדקה ה-24 כמעט בישל למריו גצה אלא שהחלוץ הגרמני נעצר על ידי השוער האורח פעמיים.

בדקה ה-25 מרקו ואן חינקל בעט למשקוף ובהמשך ההתקפה כבש החלוץ הצעיר נוני מדואקה (19) את שער הניצחון כשזהבי היה מעורב במהלך. שוב ואן חינקל בעט, השוער הדף והחלוץ עט על הריבאונד. במחצית ביצע שמידט לא פחות מתשעה חילופים וגם זהבי היה בין המוחלפים. גם עם הצעירים איינדהובן המשיכה לחפש שער נוסף. מוחמד אחתארין המחליף הפגין ניצוצות ומהלך ענק שלו בדקה ה-72 נבלם על ידי השוער.

ערן זהבי | ANP Sport via Getty Images
ערן זהבי | ANP Sport via Getty Images

מארבעת משחקי ההכנה שלה עד עתה, איינדהובן ניצחה בשלושה – 2:6 נגד מולנבייק הבלגית, 1:10 על דלברוקר (הליגה השישית בגרמניה) וכאמור ה-0:1 היום על היוונים. היא מעדה רק נגד אוסנבריק היורדת הטרייה לליגה השלישית.

זהבי לא היה החלוץ הישראלי היחיד ששיחק הערב, כי גם דור חוגי שותף ל-45 דקות בהפסד של קבוצתו החדשה ויסלה קראקוב, 2:1 לרסוביה ז'שוב מליגת המשנה. חלוץ ישראלי נוסף ששיחק היה יונס מלדה, שעלה מהספסל בניצחון של גנט 0:1 על אלופת צרפת, ליל.  

בנוסף לכל, הבלם ניר ברדע פתח בהרכב הונבד ההנוגרית, שנכנעה 5:3 לפריבאם הצ'כית. ניר ביטון, בלם/קשר סלטיק, לא נכלל בסגל הקבוצה במשחק האימון מול בריסטול סיטי האנגלית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי