דיווח: אנגליה עשויה לארח לבדה את יורו 2020

על פי 'דיילי מייל', המדינה בה אמורים להתקיים חצאי הגמר והגמר, מנהלת מו"מ מול אופ"א על מנת לקיים בממלכה גם את שאר המשחקים. גורמים בהתאחדות האירופית אישרו את הדיווח

(גודל טקסט)

טורניר הגמר של יורו 2020 נדחה ליוני 2021 בגלל התפרצות הקורונה, אך בשונה ממפעלים בינלאומיים אחרים, אליפות אירופה לאומות אמורה להתקיים ב-12 מדינות שונות וספק אם הדבר ייצא לפועל בשל היעדר הקהל והסיכון המיותר לתחלואה.

בשבועות האחרונים החלו דיווחים על כך שאופ"א שוקלת להעתיק את היורו למארחת אחת בלבד על מנת למנוע את הבעיות המופיעות לעיל, כאשר שמה של רוסיה, שרק אירחה את המונדיאל האחרון, נכנס לתמונה. עם זאת, אתמול (שישי) בממלכה דיווחו כי דווקא אנגליה היא המועמדת הבכירה להיות המארחת הבלעדית.

על פי 'דיילי מייל' באופ"א מנהלים שיחות מול ההתאחדות האנגלית, שבחרה להכחיש את הדיווחים, אך בכירים במקבילתה האירופית אישרו לעיתון הבריטי כי אכן נעשה משא ומתן בין הצדדים. עם זאת, בשלב זה באופ"א עדיין לא ממהרים לבטל את הפורמט הנוכחי, עד שיתבהר מצב התחלואה וההתקדמות במתן חיסון לנגיף הקורונה.

אלכסנדר צ'פרין
יעביר את האירוח לאנגליה? אלכסנדר צ'פרין | AFP

בכל מקרה יש לציין כי גם אם בסופו של דבר אנגליה לא תקבל את הבלעדיות על אירוח היורו, היא זאת שתארח את שני משחקי חצאי הגמר ואת הגמר באצטדיון וומבלי, וכן גם משחק אחד מהשמינית יתקיים באצטדיון הלאומי של שלושת האריות, כך שיהיה יותר קל לאופ"א לאשר את המתווה אם אכן יתקבל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי