הרצוג: "רעיון טוב שישראל תארח את היורו במקום שייערך ללא קהל"

אנדי הרצוג
אנדי הרצוג | מאור אלקסלסי

מאמן הנבחרת לשעבר התראיין בגרמניה והתייחס להצעת ההתאחדות לכדורגל שמשחקים מאליפות אירופה יתקיימו בארץ: "התשתיות טובות והמרחקים קצרים. זו נסיעה מטורפת, אבל ישראל זו בחירה טובה"

(גודל טקסט)

ההתאחדות לכדורגל בישרה השבוע על הצעה שהוגשה לנשיא אופ"א, אלכסנדר ספרין, לפיה ישראל מוכנה לארח משחקי הכרעה בליגת האלופות ובליגה האירופית וכן מפגשים מיורו 2020 שייערך בקיץ הקרוב, לאור העובדה שבישראל ישנם מיליוני מחוסנים נגד קורונה ושבתקווה נהיה אחת המדינות הראשונות שחוזרות לשגרה. באופ"א הודו על ההצעה ואישרו שזו אפשרות שתיבחן במידת הצורך.

גם ברחבי אירופה לא התעלמו מהיוזמה הישראלית ובגרמניה שוחחו על כך עם מאמן נבחרת ישראל לשעבר, האוסטרי אנדי הרצוג, שמכיר מקרוב את מדינת ישראל, הכדורגל והמתקנים המקומיים – והוא בהחלט תמך ברעיון.

"זו מדינה שנמצאת בדרום ועבור אוהדים מסקוטלנד, לדוגמא, זה יכול להיות מסע מטורף, אבל אליפות אירופה בלי קהל בכלל? ישראל יכולה להיות מארחת מצוינת, זה רעיון טוב", אמר הרצוג, "יש בישראל אצטדיונים נפלאים כמו סמי עופר בחיפה, בלומפילד בתל אביב וטוטו טרנר בבאר שבע, אני יכול לדמיין מצוין את המשחקים נערכים שם. גם התשתיות טובות והמרחקים קצרים, נסיעה לישראל זו בחירה טובה".

אצטדיון סמי עופר
אצטדיון סמי עופר | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי