הזאר בסגל נבחרת בלגיה ליורו, קרואטיה שמרה על הבסיס המוצלח

פחות מחודש לשריקת הפתיחה של הטורניר היוקרתי והסגלים מתחילים להתפרסם. שחקן ריאל, שרשם עונה איומה, נכלל ברשימה של מרטינס יחד עם לוקאקו ודה בריינה. מודריץ' בסגל סגנית אלופת העולם, לבנדובסקי בסגל פולין

(גודל טקסט)

בעוד פחות מחודש ייצא לדרך יורו 2020 (באיחור של שנה) והנבחרות מתחילות לפרסם לאט לאט את הסגלים על אף שעונת הכדורגל 2020/21 עדיין לא הסתיימה ודברים יכולים להשתנות – כפי שראינו עם הפציעה המצערת של זלאטן איברהימוביץ'. נכון לעכשיו אין הפתעות.

נבחרת בלגיה שסיימה במקום השלישי במונדיאל, נראית בעיני רבים כאחת הפייבוריטיות לזכייה. "11.5 מיליון בלגים, 26 שמות ומטרה אחרת", נכתב בהודעה הרשמית בטוויטר. קווין דה בריינה שהצטיין במדי מנצ'סטר סיטי ואחרי אליפות אנגליה וחולם לזכות עמה בליגת האלופות לראשונה, וכן רומלו לוקאקו שבלט באינטר וזכתה איתה בסקודטו – נכללים בסגל כמובן.

גם טיבו קורטואה מריאל מדריד זומן וכך גם הקפטן אדן הזאר על אף עונה חלשה מלאת פציעות (עשוי לעזוב את הבלאנקוס בקיץ), או אפילו יותר נכון לומר – שנתיים. הזאר רשם העונה 21 משחקים בלבד בהם כבש ארבעה שערים והוסיף בישול ואפילו לא יחצה את רף אלף הדקות גם אם יפתח במחזור סיום הליגה. במחזורים האחרונים הוא הפך לשחקן ספסל אצל זינדין זידאן. עוד שמות בולטים הם יאניק קראסקו (אתלטיקו מדריד) ואחיו של אדן, תורגן (בורוסיה דורטמונד).

גם נבחרת פולין פרסמה את הסגל ובמוקד רוברט לבנדובסקי שכבש 47 שערים העונה ורוצה להצליח סוף סוף גם בנבחרת. חלוץ באיירן מינכן השווה בשבת את שיאו של גרד מולר האגדי עם שערו ה-40 בליגה ויוכל לשבור אותו במחזור הסיום. לבנדובסקי הוא מלך שערי הנבחרת בכל הזמנים עם 66 שערים וכן גם שיאן ההופעות. במונדיאל האחרון לבנדובסקי וחבריו עזבו מוקדם כשסיימו במקום האחרון בבית שכלל את קולומביה, יפן וסנגל. לפולין מצפות בין השאר נבחרת ספרד ונבחרת שבדיה (נטולת זלאטן איברהימוביץ').

נבחרת קרואטיה, סגנית אלופת העולם שחוותה לא מעט קשיים במוקדמות, פרסמה את הסגל אף היא והוא מושתת כמובן על השחקנים שעשו היסטוריה ב-2018 ונעצרו רק על ידי צרפת. לוקה מודריץ' שחווה עונה גדולה במדי ריאל מדריד ושבר את שיא ההופעות בנבחרת לא מזמן – נכלל ברשימה כמובן.

מבלבד הקפטן אפשר לציין את איבן פרישיץ' ומרסלו ברוזוביץ' מאינטר, מתאו קובאצ'יץ' (צ'לסי) ואנטה בודימיר חלוצה של אוסאסונה ואנטה רביץ' ממילאן שיעמיקו את האופציות בחלק הקדמי. דיאן לוברן, ושימה וראסליקו בולטים בחלק ההגנתי. הקרואטים יפגשו בין היתר את נבחרת אנגליה אותה עברה בחצי גמר המונדיאל האחרון.

לוקה מודריץ' | Igor Kralj/Pixsell/MB Media/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי