מולר: "אני ולב עשינו תיאום ציפיות. נעדרתי מהנבחרת יותר מדי זמן"

קשר באיירן דיבר במסיבת עיתונאים מיוחדת על שובו למאנשפט: "הרגשתי תבוסה כשלא זומנתי. שוחחנו מספר פעמים בטלפון, שנינו רוצים להצליח ביורו. הגענו כדי להשיג דברים גדולים". וגם: סאנה סימן את הפייבוריטית

(גודל טקסט)

נבחרת גרמניה הוגרלה לבית המוות ביורו 2020 עם אלופת העולם צרפת אותה תפגוש במשחק הפתיחה שלה (ב-15 ביוני) וכן נגד אלופת אירופה פורטוגל (19 ביוני). בטורניר הפרידה של יואכים לב, המאמן ירצה להשכיח את הבושה מהמונדיאל האחרון אז הודחה הנבחרת שלו בשלב הבתים. כבר בעוד שלושה ימים תפגוש גרמניה את דנמרק במשחק הכנה ולאחר מכן תתמודד עם לטביה ב-7.6. אחד השחקנים שיהיה הכי מרתק לראות על כר הדשא הוא תומאס מולר שחזר לנבחרת לראשונה מאז 2019.

קשר באיירן מינכן דיבר במסיבת עיתונאים על חזרתו לנבחרת. מולר אמר: "כמובן שזה היה קשה מאוד עבורי, מעין תבוסה אישית. הדברים לא הסתדרו. הייתי יותר מדי זמן מחוץ לנבחרת, אני לא יודע כמה זמן עבר. הבנתי אולי את ההחלטה של לב באותו זמן אך יותר כאב לי על הדרך בה קרו הדברים".

השיחות עם המאמן שהביאו לפיוס: "דיברנו טלפון מספר פעמים. השיחה הראשונה הייתה תיאום ציפיות אחד מהשני ולאחר מכן היו לנו שיחות אחרות בהן ירדנו לפרטים. הייתה לנו תחושה ברורה – שנינו רוצים להצליח ביורו הקרוב ונעזור אחד לשני".

תומאס מולר | CHRISTOF STACHE/AFP via Getty Images

מולר החמיא לטימו ורנר וקאי האברץ שזכו עם צ'לסי בליגת האלופות אך לא הבריקו בעונת הבכורה בפרמיירליג: "כשאתה מגיע לגמר אתה מקבל את הביטחון שאתה יכול להופיע ברמה הגבוהה ביותר ויכול להשאיר חותם במשחקים האלה". הקשר הוסיף כי "שום דבר לא נראה לי חדש כאן, תמיד ראיתי את הנבחרת משחקת והכרתי את הצעירים הבולטים. הגענו כדי להשיג דברים גדולים יחד ואני אוהב לקחת תפקיד מרכזי. במהלך ששת השבועות האלה נהיה יחידה אחת וכולם יראו את זה".

מי שעוד ירצה להוכיח את עצמו הוא לירוי סאנה שלא זומן למונדיאל 2018. הפעם הוא קיבל את ההזדמנות על אף שלא הרשים בבאיירן מינכן. "אני לא חושב על זה (שלא זומנתי), אני מסתכל קדימה. אני יודע שלא הצטיינתי העונה, זה היה קשה בגלל הקורונה והפציעה בברך. היה לי חשוב להחזיר את הקצב שאופייני לי. אני מרגיש טוב מאוד". הקשר התייחס גם לפייבוריטיות ביורו: "מבחינתי צרפת מעל כולן, אבל אף נבחרת לא תזלזל בנו. לדעתי יש לנו נסיון מספק ושילוב טוב בין שחקנים צעירים לוותיקים".

מסתמן כי השחקנים שלקחו חלק בגמר ליגת האלופות (כך גם לגבי אילקאי גונדואן ממנצ'סטר סיטי ואנטוניו רודיגר מהבלוז) ינוחו מספר ימים ובשלושה ביוני יתייצבו לאימוני הנבחרת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי