בלגיה אכזבה ונפרדה ב-1:1 עם יוון, שביעייה לשווייץ

כשהיורו נמצא ממש מעבר לפינה, השדים האדומים ערכו משחק הכנה ביתי אך לא הרשימו וסיימו בתיקו, טורגן הזאר העלה ליתרון שלא הספיק עבור חבריו. 0:7 לאדומים על ליכטנשטיין, ניצחונות גם לטורקיה ואוקראינה

(גודל טקסט)

יורו 2020 נמצא ממש מעבר לפינה, כאשר משחק הפתיחה צפוי להתקיים בשבוע הבא (11 ביוני) באולימפיקו עם ההתמודדות של איטליה וטורקיה. עקב כך, רוב הנבחרות התחילו לערוך ניסויי כלים אחרונים לקראת הטורניר שבפתח, והיום (חמישי) קיבלנו מנה נכבדת של קרבות מסקרנים. במוקד, בלגיה נפרדה ב-1:1 מיוון, טורקיה גברה 0:2 על מולדובה, אוקראינה ניצחה 0:1 את צפון אירלנד ושוויץ דרסה 0:7 את ליכטנשטיין.

בלגיה – יוון 1:1

המארחת החזקה רצתה לאוב מעט ביטחון לפני פתיחת אליפות אירופה, אך במקום איכזבה וסיימה בתיקו מאכזב מול הנבחרת הים תיכונית. טורגן הזאר העלה את הביתיים ליתרון מוקדם לאחר בישול של יאניק קראסקו בדקה ה-20, אך חבריו כשלו לשמור על היתרון השברירי וספגו את שער השוויון בדקה ה-66 לאחר שגאורגיוס צבאלס איזן עבור היוונים.

ליאנדרו טרוסארד | VIRGINIE LEFOUR/BELGA MAG/AFP via Getty Images

טורקיה – מולדובה 0:2

הטורקים רוצים לייצר הופעה טובה באליפות אירופה הקרובה, ושמונה ימים לפני שיעלו לכר הדשא ברומא ויוציאו לדרך את היורו באופן רשמי, הם אספו ניצחון ביתי שבעיקר תרם למורל השחקנים. בוראק אילמאז פתח (58) וצ'נגיז אונדר, שחקנה של לסטר, הכפיל (77) וחתם את תוצאת המשחק.

בוראק אילמאז | SASCHA SCHUERMANN/AFP via Getty Images

שווייץ – ליכטנשטיין 0:7

למרות התוצאה האסטרונומית, המשחק הערב לא ממש יכול לשקף משהו עבור המארחת, בעיקר עקב זהות היריבה החלשה. מריו גברנוביץ' כבש שלושער (19, 75, 79), כריסטיאן פסנאחט רשם צמד משלו (46, 70) ושערים של נואה פריק (57, עצמי) ואדמילסון פרננדס (85) השלימו את המלאכה.

תוצאה נוספת: אוקראינה – צפון אירלנד 0:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי