מרוצה? צרפת הביסה 0:3 את בולגריה, בנזמה נפצע

אלופת העולם הציגה יכולת טובה בניסוי הכלים האחרון לפני פתיחת היורו, אך איבדה בשלב מוקדם את חלוץ ריאל מדריד. ז'ירו עלה במקומו וכבש צמד מאוחר (83, 90). גריזמן מצא את הרשת ראשון (29) במספרת

(גודל טקסט)

יורו 2020 ייצא לדרך בעוד שלושה ימים ברחבי אירופה, כאשר אלופת צרפת כמובן מסומנת בתור אחת הנבחרות שיכולה ללכת עד הסוף. הערב (שלישי) החבורה של דידייה דשאן צלחה את משחק ההכנה האחרון שלה כשהביסה 0:3 את בולגריה, אך במהלך המחצית הראשונה נרשם אירוע מדאיג – קארים בנזמה נפצע והוחלף בשלב מוקדם.

כבר בדקות המשחק באצטדיון "סטאד דה פראנס" אפשר היה להבין כי הצרפתים עדיפים בהרבה על פני יריבתם, שכלל לא העפילה לאליפות אירופה הקרובה. בנזמה פתח שוב בחוד לצד אנטואן גריזמן וקיליאן אמבפה, והשלישייה ההתקפית הזו עשתה הרבה צרות ליריבה הצועה. כחצי שעה משריקת הפתיחה גריזמן היה הראשון לשבור את הקרח, זאת לאחר ששער במספרת שלו קבע יתרון מוצדק למקומיים.

דקות ספורות לאחר השער הגיעה הפציעה של בנזמה, שציננה במעט את ההתלהבות של צרפת. אוליבייה ז'ירו עלה מהספסל במקום חלוץ ריאל מדריד, ולקראת סיום המשחק הוא גם הצליח לכבוש פעמיים – בדקה ה-83 הוא הגיע בתזמון מושלם לכדור רוחב של בנז'מין פבאר והבקיע ובדקה ה-90 הוא קיבל מסירה מוויסאם בן יידר המחליף וחתם את תוצאת המשחק.

שחקני צרפת חוגגים נגד בולגריה | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

הרכבים

נבחרת צרפת: הוגו לוריס, בנג'מין פבאר, רפאל וראן, פרנסל קימפמבה, לוקאס הרננדס (לוקה דין, 46), אנגולו קאנטה (תומא למאר, 65), קורנטן טוליסו, פול פוגבה, קיליאן אמבפה, אנטואן גריזמן (עוסמאן דמבלה, 66) , קארים בנזמה (אוליבייה ז'ירו, 39).

נבחרת בולגריה: דניאל נאומוב, איבן טוריסטוב, ולנטין אנטוב, פטקו חריסטוב, וסיל בוז'יקוב, איוואילו צ'וצ'ב (פטר ויטאנוב, 52), דומיניק יאנקוב, בוז'ידאר קראב (מומצ'יל צבאנוב, 58), איליאן אילייב, אטאנאס אילייב (גיורגי מינצ'ב, 58), קיריל דספודוב (דימיטאר אילייב, 58).

מהלך המשחק:

דקה 2 – חצי מצב ראשון לנבחרת צרפת. קיליאן אמבפה כדרר נפלא בצד שמאל ובעט חזק מזווית קשה, הכדור חלף החוצה.

אנטואן גריזמן | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

דקה 11 – אמבפה ממשיך להיות פעלתן והפעם בחר לפרגן אחרי ששיגע את שחקני ההגנה. שחקן פריז סן ז'רמן מסר לקארים בנזמה שבעט כדור חלש שחמק החוצה.

דקה 12 – דניאל נאומוב שוער בולגריה זינק נהדר ומנע מאמבפה לכבוש והפעם אחרי מסירה של אנטואן גריזמן.

קיליאן אמבפה, איבן טוריסטוב | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images
קיליאן אמבפה | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

דקה 19 – פול פוגבה נכנס למשחק. הקשר שלח מסירת אומן לבנזמה שעצר על החזה ובעט גבוה מעל השער. חלוצה של ריאל מדריד עדיין לא חד.

קארים בנזמה, ולנטין אנטוב | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images
קארים בנזמה, אנטואן גריזמן | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

דקה 27 – דאבל פס מהיר בין בנזמה לאמבפה הסתיים בהחמצה של חלוצה של פ.ס.ז' מול השוער. ייתכן שהיה גם נבדל קטנטן במהלך אך השופט סימן להמשיך.

קיליאן אמבפה, דניאל נאומוב | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

דקה 29 – 0:1 לצרפת! ביצוע יפה אך עם לא מעט מזל. אמבפה נבלם, גריזמן ביצע מספרת, הכדור פגע בשחקן הגנה וחדר לרשת כשזינוק של נאומוב לא עזר.

אנטואן גריזמן חוגג | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images
אנטואן גריזמן, בנג'מין פבאר | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

דקה 39 – מכה לצרפת. בנזמה שנפגע התלונן על כאבים ולא יכול להמשיך וסיים את חלקו. אוליבייה ז'ירו נכנס במקומו.

קיליאן אמבפה, קארים בנזמה | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

דקה 40 – התקפה מהירה של צרפת כמעט הסתיימה בשער שני. פוגבה מסר כדור ארוך נהדר לאמבפה שמסר הצידה לגריזמן ונאומוב רשם הצלה גדולה.

דקה 44 – נאומוב איש המשחק ללא ספק. השוער הבולגרי מציל את נבחרתו מתבוסה. הפעם הגיע תורו של ז'ירו המחליף שבעט חזק וסחט הצלה גדולה מהשוער.

דקה 83 – 0:2 לצרפת! התקפה נהדרת של הטריקולור הסתיימה בכדור רוחב חד של פבאר, ז'ירו הגיע בתזמון מושלם ודחק לרשת.

דקה 90 – 0:3 לצרפת! פעם נוספת זה היה ז'ירו, שהשלים צמד במשחק לאחר שקיבל מסירה מוויסאם בן יידר המחליף וגלגל לרשת החשופה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי