פולין חילצה 2:2 נגד איסלנד, ספרד הצעירה הביסה 0:4 את ליטא

ה"לה רוחיטה" החליפה את הבוגורים לאחר שבוסקטסנמצא חיובי לקורונה וניצחו בקלילות. לבנדובסקי פתח בהרכב של סוזה אכזבה במשחק האחרון לפני היורו. שבידרסקי מנע הפסד בדקה ה-89. צ'כיה גברה 1:3 על אלבניה

(גודל טקסט)

ביום שישי ייצא לדרך יורו 2020 והנבחרות עורכות ניסוי כלים אחרון. במשחק המוקדם של היום, נבחרת פולין סיימה רק בתיקו 2:2 עם איסלנד כשהיא חילצה שוויון דרמטי במיוחד. בנוסף, ספרד עד גיל 21 ניצחה 0:4 את ליטא, זכר לך לסרחיו בוסקטס נמצא חיובי לקורונה. הונגריה שהוגרלה לבית המוות סיימה ב-0:0 נגד אירלנד. לאחר מכן, צ'כיה ניצחה 1:3 את אלבניה.

ספרד עד גיל 21 – ליטא 0:4

לאחר כמה ימים סוערים, שבמרכזם עמד סרחיו בוסקטס שנגמרה בקורונה, הספרדים החליטו שלא לקחת סיכון ושלחו למשחק ההכנה האחרון את הנבחרת הצעירה. נציגי הדור הבא של ה"לה רוחה" הצליחו לעלות ליתרון כבר בדקה השלישית משער של בלם ולנסיה, הוגו גייאמון, שהגיב נהדר לאחר כדור קרן. 21 דקות לאחר מכן, בראהים דיאס מריאל מדריד הכפיל את התוצאה.  בדקה ה-54, חואן מירנדה קבע 0:3 והתצוגה הנהדרת של הצעירים הושלמה בדקה ה-73 עם כיבוש של החלוץ חאבי פואדו.

כזכור, נבחרת ספרד הבוגרת תשחק בבית ה' יחד עם שבדיה, פולין וסלובקיה. כל משחקי שלב הבתים של חניכיו של לואיס אנריקה ייערכו בסביליה, ובינתיים גם ליריבה הראשונה של הספרדים, שבדיה, יש בעיות קורונה, לאחר ששני שחקני הנבחרת, ביניהם הכוכב דיאן קולוסבסקי, נמצאו חיוביים לנגיף.

שחקני שחקני נבחרת ספרד הצעירה חוגגים | Pablo Morano/BSR Agency/Getty Images

פולין – איסלנד 2:2

פאולו סוזה מגיע ליורו אחרי שלא הצליח לנצח בשני משחקי ההכנה האחרונים. הפעם רוברט לבנדובסקי, שכלל לא שותף ב-1:1 נגד רוסיה, פתח בהרכב אך גם זה לא עזר. אלברט גודמונדסון קשרה של אלקמאר העלה את איסלנד ליתרון בדקה ה-24 עם לא מעט עזרה של השוער. כעבור עשר דקות פיוטר זילינסקי השווה בבעיטה מתוך הרחבה.

בדקה ה-48 איסלנד שוב הלמה. ברייניאר אינגי ביארנסון הבלם עלה לעזרת ההתקפה בכדור קרן, עצר את הכדור על החזה ובסטייל שלח בעיטה אדירה לרשת שלא הותירה שום סיכוי לוויצ'ך שצסני. הנבחרת של סוזה התקשתה להתאושש ומיעטה לסכן את השער כשלבנדובסקי נאלץ לרדת אחורה משום שהקישור לא תפקד.

תיקו מאכזב לפולנים | Boris Streubel/Getty Images

בדקה ה-81 הקפטן הוחלף ודווקא מחליפו קארול שווידרסקי, הצליח להשוות עם לא מעט מזל אחרי שבעיטה חלשה שלו מתוך הרחבה התגלגלה לרשת. עוד קודם לכן, בדקה ה-86, הוא החמיץ מול השוער רונאר אלכס רונארסון . למרות שער השוויון המאוחר (89), אין ספק שלפולין יש לא מעט סיבות לדאגה. הנבחרת הוגרלה כזכור מול ספרד, שבדיה וסלובקיה, מולה תפתח את הטורניר.

צ'כיה – אלבניה 1:3

הצ'כים ערכו את משחק ההכנה האחרון שלהם לפני פתיחת היורו, והם עלו ליתרון בדקה ה-18 משער של אחד מכוכבי הנבחרת, פטריק שיק. האלבנים, שלא יקחו חלק באליפות הקרובה, השוו בדקה ה-42 משער של סוקול ציקאלשי. במחצית השנייה, הנבחרת הביתית הבקיעה פעמיים משערים של לוקאס מאסופוסט (68) ואונדז'יי צ'לוסטקה (89) שדאגו לסיים את ההכנות לטורניר ברגל ימין.

תוצאות נוספות

הונגריה – אירלנד 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי