מכה לאנגליה: מגווייר לא התאושש מהפציעה וייעדר נגד קרואטיה

בלם מנצ'סטר יונייטד לא עלה להתאמן ובממלכה נכתב: "סימן מדאיג מאוד, משחק הפתיחה ביום ראשון נראה מחוץ להישג יד". שואו: "הוא חלק חשוב מהסגל הזה". וגם: הנדרסון עונה לביקורת של קין

(גודל טקסט)

הציפיות מנבחרת אנגליה לקראת היורו הן גבוהות מאוד. ביום ראשון נבחרת שלושת האריות תפתח את הטורניר במשחק קשה מאוד נגד נבחרת קרואטיה סגנית אלופת העולם, זו שהדיחה אותה מהמונדיאל האחרון. אמנם בוקאיו סאקה התאושש ושב לאימונים, אך גארת' סאות'גייט קיבל חדשות רעות: הארי מגווייר, בלם מנצ'סטר יונייטד, עדיין סובל מכאבים, הסתפק היום (רביעי) באימון בחדר כושר וככל הנראה יחמיץ את המשחק.

"זה סימן מדאיג מאוד עבוא המנג'ר שקיווה שישוב בזמן", נכתב בממלכה. הבלם נעדר מחמשת המשחקים האחרונים של יונייטד, כולל גמר הליגה האירופית מול ויאריאל. "אמנם היו סימנים מעודדים אך נראה שהמשחק הראשון מחוץ להישג יד", נכתב. נזכיר כי קודם לכן טרנט אלכסנדר-ארנולד נפצע במשחק ההכנה נגד אוסטריה וייעדר מהיורו.

חברו לקבוצה ולנבחרת, לוק שואו, אמר: "כמובן שהוא חלק מאסיבי בסגל הזה בין אם ישחק ובין אם לא. האמת שלא ממש דיברתי איתו על הפציעה, ראיתי שהוא משתפר בפן הפיזי מיום ליום ויש סימנים חיוביים. לא רציתי להציק לו בשאלות. אנחנו רוצים שישוב כמה שיותר מהר".

קפטן ליברפול, ג'ורדן הנדרסון, מתאמן כרגיל אך יש לו פער להשלים בכושר הגופני שכן עבר ניתוח במפשעה בפברואר ולא שיחק קרוב לארבעה חודשים. רוי קין, שחקן העבר, הטיל ספק לגבי זימונו וטען כי זה נבע לא משיקול מקצועי אלא חברתי בלבד ("כדי לארגן משחקי קלפים וחידונים").

הנדרסון לא אהב את ההתבטאויות האלה בלשון המעטה והגיב: "כשחקן, אתה רוצה לשחק. אני לא בא לכאן כדי להיות סביב המחנה וזהו. הוא יכול להגיד מה שהוא רוצה עלי, האמת שצחקתי מזה. אנו יודעים קצת יותר פרטים – אני והמאמן, שרוי כנראה לא. אני רוצה לתרום במשחקים. כמובן שזה לא תלוי בי אלא בבוס".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי