צרפת סוערת: אמבפה שקל לתקוף את ז'ירו במסיבת עיתונאים

לאחר 0:3 על בולגריה בחזרה הגנרלית לאליפות אירופה, חלוץ צ'לסי רמז שהוא לא מקבל מספיק כדורים והכוכב הצעיר רתח מזעם כששמע זאת והיה קרוב לצאת נגדו במתקפה תקשורתית. גריזמן נעדר מהאימון

(גודל טקסט)

הרוחות בצרפת סוערות. אלופת העולם תפתח את משחקיה ביורו 2020 רק ביום שלישי כשתפגוש לקרב ענקים את גרמניה, אבל ביומיים האחרונים, מאז הניצחון 0:3 על בולגריה במשחק ההכנה האחרון של הטריקולור לתחרות, החל עימות מתוקשר למדי בין שניים מכוכבי הנבחרת, אוליבייה ז'ירו וקיליאן אמבפה.

קארים בנזמה חזר לנבחרת לאחר היעדרות של חמש שנים וחצי וכל עוד יהיה כשיר הוא יפתח בהרכב, אבל כשנפצע ביום שלישי ובמקומו עלה מהספסל ז'ירו, חלוץ צ'לסי, הסתבר כי מערכת היחסים שלו ושל אמבפה נמצאת על סף פיצוץ.

אמבפה הצעיר, שבימים האחרונים לא מסתיר את התלהבותו מכך שבנזמה שב לשחק הנבחרת לאחר השעיה עקב פרשת "קלטת הסקס" בגינה יתייצב למשפט בחודש אוקטובר הקרוב, אמנם נגע בכדור 21 פעמים ברחבת בולגריה ובכך שבר שיא עולמי על פי נתוני חברת Opta, וגם ז'ירו שעלה מהספסל במקום בנזמה שנפצע הספיק להבקיע פעמיים ועשה צעד נוסף לעבר שיא כיבוש השערים עבור צרפת, אבל שיתוף הפעולה בין השניים צרם גם למאמן דידייה דשאן ונראה שבעיקר לאמבפה.

בסיום המשחק אמבפה נראה מתוסכל מאוד מכמות הכדורים שקיבל, אולם שז'ירו נשאל על כך על ידי העיתונאים במקום, ענה ש"לפעמים אתה מבצע ריצות לכדור ולא מקבל אותו, יכול להיות שאנחנו יכולים למצוא אחד את השני בצורה יותר" ולמעשה רמז שהוא מצפה לקבל עוד יותר כדורים מחבריו.

דשאן סירב לצאת בהצהרות בנושא והגן על שחקניו, אולם גם אמר בין השורות ש"לא בכל פעם שתבקש את הכדור תוכל לקבל אותו". דבריו של חלוץ צ'לסי עוררו את זעמו עוד יותר של אמבפה המתוסכל, עד כדי כך שהוא שקל להתייצב למסיבת העיתונאים לאחר המשחק כדי לנצל את הבמה ולתקוף במהלכה את ז'ירו – כך לפי העיתון "לאקיפ" הבוקר (חמישי), בו פורסם שאמבפה "רותח מזעם" בנושא.

קיליאן אמבפה | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

עוד שחקן התקפה של הטריקולור שעלה היום לכותרות הוא אנטואן גריזמן. על פי הדיווחים בצרפת, חלוץ ברצלונה, שסיים כשחקן המצטיין של היורו הקודם, נעדר מהאימון הערב בשל בעיה בשריר התאומים ברגל שמאל. עדיין לא ידוע אם יפספס את המשחק הראשון נגד גרמניה ביום שלישי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי