רונאלדו חדור מטרה: "מגיע ליורו הזה כאילו היה הראשון שלי"

חלוץ נבחרת פורטוגל התראיין למגזין "360" לקראת הטורניר ולא ברח מהציפיות: "אנחנו האלופה המכהנת ואחת המועמדות לזכייה". היריבות בבית המוות: "מכבדים את כל הקבוצות, אין משחקים קלים"

(גודל טקסט)

נבחרת פורטוגל הביסה אתמול (רביעי) 0:4 את נבחרת ישראל והראתה שהיא יותר ממוכנה ליורו 2020, בו תנסה לשמור על תארה כאלופת אירופה. הקפטן והכוכב, כריסטיאנו רונאלדו, התראיין למגזין "360" לקראת הטורניר שבו פורטוגל שובצה לבית המוות, לצד צרפת, גרמניה והונגריה.

"אלה היריבות שהוגרלו נגדנו. אנחנו מכבדים את כל הקבוצות, אין משחקים קלים", אמר החלוץ בן ה-36, "אני מגיע ליורו הזה כאילו היה הראשון שלי. יש לי לפחות את אותה המוטיבציה שהייתה לי לפני הפעם הראשונה ב-2004, אולי אפילו יותר".

על הסיכויים של אלופת אירופה בטורניר הוסיף CR7: "אנחנו האלופה המכהנת ואחת המועמדות לזכות בגביע. אין טעם להבטיח תואר או לתת תחזית. מה שאני יכול להבטיח, הוא שנעלה לכל משחק כדי לנצח".

רונאלדו מגיע ליורו אחרי עונה בה כבש 36 שערים ב-44 הופעות בכל המסגרות במדי יובנטוס, אותה הוא צפוי לעזוב לאחר שלוש שנים למרות שחוזהו מסתיים בקיץ הבא, כך לפי הדיווחים באירופה. פורטוגל תפתח את דרכה באליפות במשחק נגד הונגריה ביום שלישי (שידור ישיר בספורט4 החל מ-18:50).

רונאלדו חוגג נגד ישראל. מגיע חדור מטרה ליורו | PATRICIA DE MELO MOREIRA/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי