שאקירי מלהיב את שווייץ, בייל: "לא ויתרנו אחרי הפיגור"

קשר ליברפול היה מעורב במחצית מהשערים של הנבחרת בטורניר גדול מאז 2014. קפטן וויילס פרגן לחבריו, מור שהשווה: "התרגשתי בכל שנייה מהיורו". אמבולו מרגיש פספוס. ואת מי רוטנשטיינר בחר כמצטיין?

(גודל טקסט)

במשחק שפתח את יום המשחקים הזה ביורו 2020, וויילס ושווייץ נפרדו בתיקו 1:1 (לראשונה משחק ביניהן מסתיים ללא הכרעה) וימשיכו להיאבק על המקום השני, כך נראה, יחד עם טורקיה. שווייץ שהייתה טובה יותר הוליכה משער של בריק אמבולו אחרי בישול של שרדאן שאקירי שהיה אחראי ל-50% מהשערים של הנבחרת בטורנירים הגדולים מאז 2014. אולם, קיפר מור השווה בנגיחה. ארבעה מששת שעריו של החלוץ בנבחרת היו בזכות הראש.

אמבולו נבחר לאיש המשחק והמשקיף של אופ"א, וילי רוטנשטיינר, מאמן נבחרת ישראל, אמר: "הוא תמיד היה מסוכן, הציג יכולת כדרור נהדרת ומשחק איכותי עם הגב אל השערץ עבודתו בהגנה הייתה חשובה גם כן וכמובן השער בנגיחה. בחרתי בו ככוכב המשחק".

לאחר המשחק אמר אמבולו: "אני מרגיש קצת מתוסכל מהתוצאה, היו לנו הזדמנויות לכבוש שער נוסף ולא ניצלנו אותם. אולי היינו פסיביים מדי אחרי השער הראשון. הגיע לנו לנצח אבל אין מה לעשות. עלינו לקחת את הדברים החיוביים, לנוח ולחשוב על המשחק הבא.

רוב פייג' מאמן ווילס: "רצינו לפתוח בצורה חיובית וזה מרגיש כמו ניצחון בחדר ההלבשה. חפרנו בור ולבסוף היה לנו קצת מזל. טורקיה מהווה יריבה שונה מזו שפגשנו היום, נצטרך להיות מסודרים היטב. יש לנו קצב ואיכות בנבחרת והיה משחק איכותי למרות שבהגנה עבדנו קשה. מור שחקן ברמה עולמית, יש לו נגיעה נהדרת בכדור ואת כל מה שצריך כדי להיות חלוץ גדול".

מור הוולשי לאחר המשחק: "זה נהדר מבחינה אישית שכבשתי. רצינו לנצח אבל ניקח את התיקו עם חיוך וזה יעזור לנו. אף פעם לא טוב לספוג אבל הצלחנו לחזור ולשחק היטב לאחר מכן. קשה לשחק בחוץ אבל זה מה שציפינו, אנחנו כבר שבוע מתאמנים ונערכים לזה. התרגשתי מכל שנייה ביורו, זה אירוע גדול".

גארת' בייל | Dan Mullan/Getty Images

בייל שלא בלט: "שתי הנבחרות ניסו לשחק, זה היה משחק מתוח אבל זו תוצאה לא רעה וניקח את הדברים החיוביים. לשתי הנבחרות היו מצבים. כשאתה בפיגור 1:0 אתה עלול להתפורר אבל הראינו הרבה אופי כמו תמיד וידענו לחזור למשחק. אני גאה בנבחרת שלי, הבחורים עבדו היטב. אחרי המשחק אמרנו שנשתמש בזה כקרש קפיצה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי