אריקסן בתגובה ראשונה: "מרגיש הרבה יותר טוב, רוצה להבין מה קרה"

לאחר שהתאושש מאירוע ההתמוטטות במהלך משחק היורו בין דנמרק לפינלנד, הקשר מסר ל"גאזטה" באמצעות סוכנו: "לא אוותר. מודה לכולם על מה שהם עשו בשבילי"

(גודל טקסט)

בזמן שחגיגת יורו 2020 נמשכת, אירוע ההתמוטטות של כריסטיאן אריקסן במהלך המשחק בין נבחרות דנמרק ופינלנד ממשיך לעסוק את חובבי הכדורגל ברחבי העולם. אחרי ששכב ללא הכרה במשך דקות ארוכות וחייו ניצלו בזכות הצוות הרפואי שביצע בו פעולות החייאה ואף השתמש במכות חשמל, הבוקר (שני) קיבלנו התבטאות ראשונה מצדו של השחקן בן ה-29.

באמצעות סוכנו, אריקסן מסר ל"גאזטה דלו ספורט" את תגובתו לאירוע המטלטל שחווה: "תודה לכולם. אני רוצה לומר שלא אוותר. אני מרגיש הרבה יותר טוב עכשיו, אבל אני רוצה להבין מה קרה לי. אני רוצה להודות לכולם על מה שהם עשו בשבילי", כך צוטט קשרה של אינטר בשער העיתון האיטלקי.

כידוע, המשך הקריירה של השחקן הדני, שזכה באליפות הסרייה A בעונה האחרונה, מוטל בספק גדול והוא ככל הנראה ייאלץ לפרוש. מאז שפונה מכר הדשא בקופנהאגן לבית החולים בעיר, אריקסן נמצא תחת השגחה ועדיין לא ברור מתי יקבל את ההיתר להשתחרר, אך העובדה שיצא מכלל סכנה וכבר הספיק להעביר מסר באמצעות התקשורת בהחלט מעודדת.

כריסטיאן אריקסן | FRIEDEMANN VOGEL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי