מיראנצ'וק נבחר לאיש המשחק: "בשלב זה, הניצחון הוא החשוב ביותר"

הקשר הרוסי שכבש את שער ניצחון מול פינילנד לא מתרגש מהיכולת: "חשוב שנגיע להרבה מצבים, גם אם החמצנו לא מעט". אראיורי אמר מנגד: "השער הפסול הוציא מאיתנו את כל האנרגיה". וגם: הנתונים המרשימים של דזיובה

(גודל טקסט)

לאחר התבוסה לבלגיה במחזור הפתיחה, רוסיה פתחה הערב (רביעי) מחדש את בית ב', כאשר השיגה את ניצחון היורו הראשון שלה מאז 2012 (והראשון ללא ספיגה מאז 2008) עם 0:1 קטן על פינלנד, שהעלה את החבורה של סטניסלב צ'רצ'סוב באופן זמני למקום השני.

את שער הניצחון של רוסיה הבקיע אלכסיי מיראנצ'וק, שנבחר גם לאיש המשחק, אך הנתון המעניין שייך למבשל ארטיום דזיובה. חלוץ זניט פשוט נמצא בכושר שיא במדים הלאומים והיום היה מעורב בשערו ה-22 (14 שערים, ושמונה בישולים) ב-21 ההופעות האחרונות שלו בנבחרת רוסיה. מעבר לכך, דזיובה ניצח בלא פחות מ-11 קרבות אוויר, הכי הרבה מאז פטריס אברה הצרפתי וקולבאיין סיגבורסון שזכו ב-17 מאבקים ביורו 2016.

פינלנד אגב, ממשיכה את המאזן העגום שלה מאז רוסיה. בחמשת המשחקים האחרונים שלה, כבשו הפינים רק שער אחד, אותו השיגו בהפסד 3:1 בנובמבר 1995 במסגרת מוקדמות יורו 1996, אגב השוער של נבחרת רוסיה היה צ'רצ'סוב, שכאמור משמש בתפקיד המאמן הראשי.

ג'ונה טויביו, ארטיום דזיובה | ANTON VAGANOV/POOL/AFP via Getty Images

מיראנצ'וק סיכם את המשחק: "בשלב זה הניצחון הוא הדבר החשוב ביותר. סיימנו את המשימה שלנו ועוברים הלאה. האם החמצנו הרבה הזדמנויות? זה הכדורגל, חשוב מאוד שנגיע להמון מצבים. זה טורניר שבו מתכנסות הנבחרות הכי טובות וצריך להתמקד רק במשחק הבא".

בלם נבחרת פינלנד, פאולוס אראיורי, דיבר על השער של יואל פוהיאנפאלו שנפסל בטענה לנבדל: "אני לא יודע אם היה נבדל או לא, אבל זה היה מאוד קרוב. זה היה נותן לנו דחיפה גדולה, אם הגול היה מאושר, אך ברגע שזה נלקח מאיתנו, זה לוקח ממך את כל האנרגיה".

מאמן נבחרת פינלנד, מרקו קנרבה הוסיף: "שיחקנו היטב והמשכנו את היכולת הטובה שלנו נגד דנמרק. לא הצלחנו להבקיע, אבל היו לנו מצבים טובים. זה היה משחק צמוד מאוד".

אלכסיי מיראנצ'וק חוגג | KIRILL KUDRYAVTSEV/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי