הברק יכה פעמיים? שיק וצ'כיה מחכים לקרואטיה הלחוצה

לאחר השער המדהים שכבש מחצי מגרש, החלוץ ונבחרתו יפגשו את סגנית אלופת העולם שחייבת ניצחון על מנת לשמור על סיכוי להעפיל לשמינית הגמר (18:50, ישיר בספורט2). שבדיה תשחק נגד סלובקיה ותרצה להמשיך ב-"מומנטום"

(גודל טקסט)

לאחר שהמחזור הראשון בשלב הבתים הסתיים, משחקי הסיבוב השני ביורו 2020 יצאו לדרך והם יימשכו מחר (שישי) עם שני משחקים נוספים. במוקד, קרואטיה תפגוש את צ'כיה (18:50, שידור ישיר בספורט2), כאשר שבדיה וסלובקיה יתמודדו זה מול זו במשחק נוסף.

קרואטיה – צ'כיה (18:50, שידור ישיר בספורט2)

סגנית אלופת העולם מגיעה למשחק בהאמפדן פארק שבגלזגו כאשר היא יודעת שכל תוצאה פרט לניצחון עלולה לסבך אותה קשות במאבק העלייה לשמינית הגמר. כזכור, במחזור הפתיחה הקרואטים נכנעו 1:0 לנבחרת אנגליה משער ניצחון של ראחים סטרלינג, ונכון לעכשיו הם ללא נקודות בבית ד' שכולל גם את נבחרת סקוטלנד.

על אף העובדה שהם מגיעים להתמודדות עם הגב לקיר, במדינה הביעו אופטימיות לקראת הקרב נגד הצ'כים כשהתייחסו לגורם משפיע מיוחד במינו. "התאריך 16 ביוני תמיד הביא מזל טוב לנבחרת", נכתב ב"ספורט קלאב" המקומי, שציין את כל הפעמים בהם קרואטיה שיחקה בתאריך זה ומצא כי היא מחזיקה במאזן מושלם של ארבעה ניצחונות מתוך ארבעה משחקים, כולל 0:2 על ניגריה במשחק הפתיחה של מונדיאל 2018 בו היא הגיעה עד לגמר.

פטריק שיק | Petr Josek – Pool/Getty Images

מבחינה מקצועית, זלטקו דאליץ' צפוי להנות מסגל מלא והוא ימשיך להתבסס על כוכבי הנבחרת המוכרים, ביניהם לוקה מודריץ', איבן פרישיץ' ומרסלו ברוזוביץ'. מן העבר השני, צ'כיה תרצה למנף את הניצחון הפנטסטי על סקוטלנד שהושג בזכות צמד ענק של פטריק שיק, כולל השער הבלתי נשכח מחצי מגרש אותו הבקיע חלוץ לברקוזן. אגב, במידה ותנצח, צ'כיה תבטיח את העפלתה לשמינית הגמר באופן כמעט סופי.

שבדיה – סלובקיה (16:00)

יאנה אנדרסון ושחקניו יגיעו לאצטדיון קרסטובסקי שבסנט פטרסבורג לאחר התיקו המאופס מול ספרד, שהיה המשחק החמישי מתוך ששת האחרונים בכל המסגרות בו הם שומרים על רשת נקייה. מעבר לכך, השבדים בוודאי ישמחו לדעת שהם מעולם לא הפסידו לסלובקיה (שני ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו). מנגד, סלובקיה רוצה להבטיח את המקום בשמינית הגמר לאחר שבמשחק הפתיחה היא גברה בצורה מרשימה על פולין ועלתה לפסגת בית ה', אך היא תיאלץ להסתדר ללא איוואן שרנץ שנפצע בירך ולא יהיה חלק מסגל הנבחרת להתמודדות.

ויקטור לינדלוף | JONATHAN NACKSTRAND/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי