צרפת בטוחה לפני הונגריה: "אנחנו מוכשרים בכל מקום במגרש"

שחקני נבחרת צרפת חוגגים | Twitter equipedefrance

אלופת העולם יכולה להבטיח את מקומה בשמינית גמר יורו 2020 אם תנצח (שבת, 15:50, ספורט4). דשאן מעולם לא שינה את ההרכב במשחק השני בטורניר גדול וגם מחר לא צפוי לעשות זאת. שוער ההונגרים: "צרפת החזקה ביותר"

(גודל טקסט)

נבחרת צרפת הצליחה להרשים מאוד ב-0:1 על נבחרת גרמניה במחזור הראשון של שלב הבתים ביורו 2020. זו אמנם לא הייתה הופעת ענק, אך היה בה משהו מאוד עוצמתי, ואלופת העולם נראית בהחלט כמו הנבחרת הטובה בעולם, אולי בדרך לקטוף גם את התואר האירופי.

עבור הטריקולור הניצחון על גרמניה היה חשוב ביותר, שכן בבית המוות הקשה, בו נכללת גם פורטוגל, היא הייתה צריכה לעבור נבחרת גדולה – והיא עשתה זאת. מחר (שבת, החל מ-15:50, שידור ישיר בספורט4) צרפת תפגוש את הונגריה למשחק בו היא כמובן פייבוריטית מוחלטת, והיא תוכל להבטיח את מקומה בשמינית הגמר, עוד לפני המפגש של פורטוגל מול גרמניה מחר (החל מ-18:50, שידור ישיר בספורט4).

על פי הדיווחים בתקשורת הצרפתית, המאמן דידייה דשאן צפוי לשמור על ההרכב שניצח את גרמניה. ב'לה פריזיאן' אמנם נכתב כי תומא למאר וקורנטן טוליסו נמצאים בכוננות למקרה שדשאן יחשוב שאנגולו קאנטה או אדריאן ראביו זקוקים למנוחה, אך בעיתון טענו שההרכב אומר להיות זהה. "השינוי יהיה לא לשנות שום דבר", נכתב ב'לאקיפ', בהתייחסות לכך שבשלושת הטורנירים הגדולים הקודמים – דשאן מעולם לא שינה במשחק השני את ההרכב שפתח במשחק הראשון.

אנגולו קאנטה | FRANCK FIFE/POOL/AFP via Getty Images

אם ה-11 שעלו מול גרמניה אכן יישמרו, המשמעות היא שבשלישיית ההתקפה שוב ישחקו יחדיו קארים בנזמה, קיליאן אמבפה ואנטואן גריזמן, כאשר חלוץ ריאל מדריד יחפש את את השער שלו במדים הלאומיים מאז שחזר לנבחרת צרפת. אנגולו קאנטה ישתף פעולה בקישור לצד פול פוגבה.

לוקאס הרננדס, מגן הטריקולור, נשמע בטוח לקראת ההתמודדות כאשר נשאל האם הוא מקנא שכל המחמאות הולכות לשחקני ההתקפה ולא ההגנה: "יש כישרון בכל מקום בקבוצה שלנו, בין אם זה בעמדת השוער, בהגנה, בקישור או בהתקפה. זה נורמלי שאנשים מדברים יותר על שחקני התקפה, כי הם עושים את ההבדל. אנחנו הולכים לשחק מול אצטדיון מלא ויהיה נהדר שוב לראות יציעים מלאים. אנחנו צריכים להישאר מרוכזים ולחשוב רק על המשחק".

רפאל וראן, בלם אלופת העולם, הוסיף: "זה יהיה משחק קשה מאוד, כי הוא ישוחק בחום של הצהריים ומול אצטדיון מלא. היריבים שלנו ישחקו כדי להישאר בתחרות. כמובן שהם שונים מאוד מגרמניה, אבל גם הם מאוד מסוכנים ומגיעים עם מוטיבציה גבוהה. נצטרך להיות יעילים ולמצוא את החולשות שלהם".

רפאל וראן | MATTHIAS SCHRADER/POOL/AFP via Getty Images

ומה קורה בגזרת הונגריה? הנבחרת, שתארח את המשחק באצטדיון מלא בבודפשט, החזיקה את פורטוגל ב-0:0 עד לדקה ה-84 במחזור הקודם של שלב הבתים, אך לבסוף הפסידה 3:0. גם מחר היא תנסה לעמוד טוב הגנתית ולהקשות על הצרפתים, רק הפעם להצליח להחזיק עוד כמה דקות.

השוער, דנש דיבוס, אמר לקראת הקרב: "אנחנו לא יכולים לחכות לראות כיצד צרפת תגיע לשחק מולנו. אם נסתכל על השחקנים שלהם, ברור שזו הנבחרת החזקה ביותר. הם אלופי העולם וביורו האחרון הגיעו לגמר. המשחק שלהם מול גרמניה הראה שיש להם הרבה ביטחון עצמי. הם מנוסים בטורנירים כאלה ורגילים להגיע לשלבים הכי גבוהים. אנחנו צריכים לשחק עם מקסימום ריכוז. אנחנו מקווים שנצליח למנוע מהם לכבוש 10 דקות יותר ממה שהצלחנו מול פורטוגל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי