פרישיץ': "אנחנו פשוט לא משחקים טוב, אני לא יודע למה"

כובש שער השוויון של קרואטיה, שהפך לראשון בנבחרתו שמבקיע בארבעה טורנירים שונים, נשמע מודאג מהיכולת: "כל אחד צריך לתת יותר, אחרת נעוף בשלב הבתים". מודריץ' הוסיף: "נהיה חייבים להביס את סקוטלנד"

(גודל טקסט)

אחרי שני מחזורים, קרואטיה נמצאת בסכנת הדחה ממשית. סגנית אלופת העולם שנפרדה הערב (שישי) ב-1:1 נגד צ'כיה בהאמפדן פארק, תזדקק לניצחון על סקוטלנד במחזור השלישי ולקוות שהתוצאות במשחקים המקבילים יהיו לטובתה, על מנת להימנע מהדחה ראשונה מטורניר גדול מאז מונדיאל 2014.

יחד עם זאת, איבן פרישיץ' עשה מיני היסטוריה בקרואטיה. שחקן הכנף של אינטר שקבע את תוצאת המשחק, הפך לשחקן הראשון שכובש לזכות קרואטיה בארבעה טורנירים גדולים (מונדיאל 2014, יורו 2016, מונדיאל 2018 ויורו 2020), אך נראה כי ההישג הזה לא ממש יעניין אותו במקרה של הדחה מוקדמת.

פרישיץ' עצמו אמר: "אנחנו לא משחקים טוב, פשוט לא. אני לא יודע מה הסיבה. כבר מהתחלה זה לא נראה היה טוב. זה נכון שהשגנו את שער השוויון, אבל נגד סקוטלנד נצטרך להיראות טוב הרבה יותר. כל אחד בקבוצה צריך לתת יותר, אחרת נלך הביתה אחרי שלב הבתים. יש לנו סיכוי, אנחנו רק צריכים להיות טובים יותר".

פטריק שיק, איבן פרישיץ' | Andy Buchanan – Pool/Getty Images

קפטן קרואטיה, לוקה מודריץ', שנבחר לאיש המשחק הוסיף: "המשחק הזה משאיר לנו טעם מר, מכיוון שלא ניצחנו. שיחקנו בצורה מבולגנת, אל השתפרנו במחצית השנייה ויכולנו לכבוש אפילו יותר. למרבה הצער לא ניצחנו וכעת אנחנו צריכים להביס את סקוטלנד כדי לעבור".

מאמן נבחרת קרואטיה, זלטקו דאליץ', גם דיבר לאחר התוצאה המאכזבת: "אנחנו זקוקים לאנרגיה. מצפה לנו משחק קשה נגד סקוטלנד, אבל ככה זה ביורו – כל משחק הוא קשה. אנחנו מבינים שזה בידיים שלנו וננסה להיות טובים יותר כדי לנצח במשחק האחרון".

מנגד, צ'כיה נמצאת בדרך הבטוחה לשלב הבא, כאשר שוב גיבור המשחק עבורה היא פטריק שיק שכבש את שערו השלישי בטורניר ושחקן הצ'כי הראשון מאז מילאן בארוש ביורו 2004, שכובש מעל שני שערים בטורניר. המגן הימני של הנבחרת ולדימיר קופאל סיכם: "אני מאוד מרוצה מהתוצאה שלנו, תיקו זו תוצאה הוגנת כי שתי הנבחרות הגיעו למצבים. חבל שאיבדנו את היתרון, אבל פרישיץ' היה קטלני והראה את היכולות האדירות שלו".

לוקה מודריץ', דומאגוי וידה | UEFA/UEFA via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי