הבצורת של בנזמה נמשכת, גריזמן: "לא ניצלנו מצבים ושילמנו במזומן"

החלוץ עומד על 30 בעיטות לשער מבלי להבקיע ביורו. שחקן ברצלונה עלה למקום השלישי בטבלת הכובשים בתולדות הטורניר והתקרב לשיא של הנרי ופלאטיני, אך צרפת אכזבה ב-1:1 מול הונגריה: "לא הסתדרנו"

(גודל טקסט)

בכל פעם ששלוש נבחרות מוגרלות ל"בית מוות", בדרך כלל מצפים שהקבוצה הרביעית תשמש להן בשר תותחים. אלא שנבחרת הונגריה הבהירה היום (שבת) כי היא לא הגיעה ליורו 2020 כדי להוות תפאורה, וסחטה נקודה מאלופת העולם – לא פחות ולא יותר. נבחרת צרפת יצאה מבודפשט עם 1:1 מאכזב למדי, לאחר שאנטואן גריזמן החזיר אותה מפיגור במחצית השנייה.

לצד התוצאה הלא מספקת, ברמה האישית חלוץ ברצלונה הוא היחיד שיכול להרגיש מרוצה. גריזמן השתווה היום לאלן שירר במקום השלישי בטבלת הכובשים בהיסטוריה של היורו, עם שערו השביעי בקריירה, כאשר רק מישל פלאטיני (9) וכריסטיאנו רונאלדו (11) לפניו. השחקן בן ה-30 ערך את הופעתו ה-50 ברציפות בנבחרת ופתח בהרכב ה"טריקולור" בפעם ה-47 ברצף. רק פלאטיני ותיירי הנרי מצאו את הרשת ביותר משחקים ממנו בטורנירים גדולים עבור צרפת: גריזמן כבש בתשעה משחקים שונים, אחד פחות משתי האגדות.

"המשחק היה שונה עם הקהל. איבדנו את ההרגל לשחק באצטדיון מלא", הודה גריזמן בסיום המשחק. "לא הסתדרנו, כר הדשא היה יבש והיה חם, אבל ידענו את זה לפני תחילת המשחק. לא ידענו לנצל את המצבים שלנו ושילמנו על זה במזומן. זה יורו קשה, עם נבחרות חזקות ושחקנים גדולים, גם נגד הונגריה. מזכיר לי את המונדיאל, שבו סבלנו בשלב הבתים. נצטרך לנוח ולהתאושש נגד פורטוגל, אבל יש בי ביטחון. יש לנו סגל וספסל שיכולים לעשות את ההבדל, נצטרך להיות סולידיים כמו מול גרמניה. ההתקפה? זה רק המשחק הרביעי שלנו ביחד, עוד נגיע לשם".

בניגוד למספר 7 של אלופת העולם, קארים בנזמה לא מצדיק עד כה את החזרתו לסגל הנבחרת. חלוץ ריאל מדריד עומד על רצף של 30 בעיטות לשער מבלי לכבוש במדי צרפת ביורו. מאז 1980, רק אנדרס אינייסטה וקלרנס סיידורף רשמו רצף ארוך יותר במסגרת אליפות אירופה. מבחינה קבוצתית, הכחולים ספגו לראשונה אחרי שישה משחקים בכל המסגרות ובכך נעצר להם רצף של 527 דקות ללא שער חובה. במשחק היום, צרפת ירדה להפסקה בפיגור במסגרת טורניר גדול לראשונה מאז המפגש עם אירלנד בשמינית גמר יורו 2016.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי