מכה לגרמניה: מולר יחמיץ את הונגריה ובספק לשמינית גמר היורו

קשר באיירן מינכן סובל מפציעה בברכו שעלולה לגרום לו להיעדר יותר ממשחק אחד. גם הומלס וגונדואן לא התאמנו הבוקר אם כי הם ישחקו במחזור הסיום של שלב הבתים. גורצקה: "עכשיו הטורניר מתחיל מבחינתי"

(גודל טקסט)

נבחרת גרמניה ענתה לכל מי שפקפק בה כאשר ביום שבת נחלצה מפיגור וניצחה 2:4 את פורטוגל אלופת אירופה הנוכחית. כעת היא תגיע למחזור הסיום ביום רביעי במצב נוח כשתפגוש את נבחרת הונגריה. אולם, לנבחרת של יואכים לב לא היה זמן רב לשמוח: היום (שני) נודע כי תומאס מולר פצוע ויחמיץ את המשחק. מעבר לכך, הוא נמצא בספק גם לשמינית הגמר, אם וכאשר.

קשרה של באיירן מינכן, שטרם הצליח לכבוש בטורניר הנוכחי או במשחקי היורו אי פעם, סובל מפגיעה בברכו. "הלם! מולר בחוץ למשחק אחד לפחות", נכתב ב"בילד", שם שיבחו את הקשר על כך שבשני המשחקים הוכיח לטענתם מדוע לב החזירו לנבחרת. "לפחות נגד הונגריה, יוגי יצטרך להסתדר ללא הרמקול שלו (הכוונה למעין שחקן שממלא תפקיד של מאמן על המגרש)".

מאימון הבוקר נעדרו גם מאטס הומלס ואילקאי גונדואן (בעיה בשוק) אם כי נוכחותם לא נמצאת בסכנה. החדשות הטובות הגיעו מכיוונו של לאון גורצקה שעלה מהספסל נגד פורטוגל ועשוי להשתלב בהרכב במקומו של מולר.

שחקני נבחרת גרמניה | MATTHIAS HANGST/POOL/AFP via Getty Images

"העמדה שלו דומה ביסודה לשלי", אמר גורצקה. "כבר שיחקתי בעמדה הזו בנבחרת. אני סומך על עצמי שאמלא את התפקיד נהדר אך מקווה שהוא יהיה כשיר בזמן כי הוא מאוד חשוב לנו". עוד הוסיף בהומור: "הדרך שבה הוא נע בבריכה בבוקר גרמה לי לחשוב שאי אפשר לשלוח את השימוש בו למשחק הקרוב".

עוד אמר גורצקה: "היה לי קשה לא לשחק במשחק הפתיחה נגד צרפת אך ידעתי שהטורניר ארוך והיה נכון עבורי להתאמן עוד יומיים-שלושה אחרי הפציעה שספגתי. עכשיו הטורניר באמת מתחיל מבחינתי". לגבי המשך הדרך אמר: "אנחנו יודעים מה המצב שלנו ולא צריכים להסתכל על המשחקים האחרונים. אנחנו רוצים לנצח. הונגריה נראתה טוב מאוד נגד נבחרות ברמה עולמית". לסיום שיבח את הקהל במשחק האחרון: "זה הרגיש כאילו הכל היה סולד אאוט. הרגשנו טוב אחרי שנה וחצי קשות מאוד".

לאון גורצקה | MATTHIAS SCHRADER/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי