התמונה מתבהרת: איטליה נגד אוסטריה, וויילס מול דנמרק

מוליכת בית א' התבשרה כי תפגוש בשמינית הגמר את החבורה של פודה ב-26.6 בלונדון, באמסטרדם באותו ערב הדרקונים יתמודדו מול הסקנדינבים שעלו כנגד כל הסיכויים. גם שווייץ עלתה, מתי ונגד מי ישחקו בלגיה והולנד?

(גודל טקסט)

בתים א', ב' ו-ג' הגיעו לסיומם ותמונת שמינית הגמר ביורו 2020 הולכת ומתבהרת. איטליה כבר אתמול (ראשון) הבטיחה את ראשות בית א' והעפילה לשלב הבא יחד עם וויילס והערב נערכו משחקי המחזור השלישי והאחרון בבתים ב' ו-ג' והתמונה התבהרה עוד יותר.

בסיום משחקי הערב נקבע כי בלגיה כצפוי בפסגת בית ב', דנמרק כנגד כל הסיכויים סיימה במקום השני עם שלוש נקודות ופינלנד שלישית עם שלוש נקודות וספק אם תעפיל לשמינית לאור העובדה שאוקראינה ושווייץ עם מאזן טוב יותר – השווייצרים למעשה הבטיחו את מקומם בשמינית הגמר עם ארבע נקודות בבית א'.

בבית ג', הולנד סיימה ראשונה ואיתה העפילה אוסטריה שניצחה 0:1 את אוקראינה וחלפה על פניה בטבלה, בעוד אוקראינה השלישית עדיין בחיים ונמצאת מעל פינלנד בין הנבחרות שסיימו במקום השלישי, כמובן לפני לפני שנערכו משחקי שלושת הבתים הנוספים.

למעשה, מכיוון ששתי נבחרות סיימו במקום השלישי עם שלוש נקודות, גם אנגליה, צ'כיה, צרפת ושבדיה הבטיחו את העפלתן לשלב הבא – בין אם יסיימו בבתים שלהן במקום הראשון, השני או השלישי.

דפאי. הולנד ממתינה ליריבתה בשמינית | Piroshka van de Wouw – Pool/Getty Images

אז מה המשמעות של כל האמור לעיל? איטליה כבר התבשרה כי יריבתה בשמינית הגמר תהיה אוסטריה, משחק שייערך ב-26.6 באצטדיון וומבלי בלונדון. משחק נוסף שכבר נקבע וייערך באותו יום יהיה באמסטרדם, שם וויילס תפגוש את דנמרק.

נבחרת בלגיה עדיין לא יודעת את מי היא תפגוש, אבל תהיה זו אחת הנבחרות שתסיים במקום השלישי באחד מבתים א', ד', ה' או ו' והמשחק ייערך בסביליה ב-27 ביוני – במצב הקיים היא תפגוש את שווייץ. באותו יום ייערך גם משחקה של נבחרת הולנד, שתפגוש בבודפשט את אחת הנבחרות שסיימה שלישית באחד מבתים ד', ה' או ו' – בשלב זה את פורטוגל שתגיע מ"בית המוות", אולם הכל פתוח ויהיו שינויים.

עלו מהמקום הראשון בבית: איטליה, בלגיה, הולנד

עלו מהמקום השני בבית: וויילס, דנמרק, אוסטריה

עלו מהמקום השלישי בבית: שווייץ

עלו לשמינית וטרם הוכרע מיקומן: צ'כיה, אנגליה, שבדיה, צרפת

קווין דה בריינה, רומלו לוקאקו ושחקני בלגיה | Anatoly Maltsev – Pool/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי