סיים את היורו: לוק דה יונג הפצוע שוחרר מסגל הולנד

חלוצה של סביליה, שמיעט לקבל הזדמנויות (שולב לעשר דקות בלבד), נפגע בברכו באימון ולא יעמוד לרשותו של דה בור בשמינית הגמר והלאה מכך. אין באפשרות האורנג' לזמן שחקן אחר

(גודל טקסט)

נבחרת הולנד סיימה את שלב הבתים ביורו 2020 במאזן מושלם עם שלושה ניצחונות (יחס שערים 2:8), האחרון שבהם 0:3 על צפון מקדוניה – והלכה וצברה ביטחון. היא עדיין לא יודעת מי תהיה יריבתה בשלב שמינית הגמר אך מי שבוודאות לא יהיה שם הוא החלוץ לוק דה יונג בן ה-30 שסיים את הטורניר.

חלוצה של סביליה סבל מפציעה בברכו אתמול (שלישי) והבוקר (רביעי) הודיעה הנבחרת כי יעזוב את מחנה הנבחרת. בתקשורת ההולנדית נטען כי דה יונג תוקל על ידי קודי גאקפו באימון. לא מדובר באבידה גדולה שכן המאמן פרנק דה בור די התעלם ממנו. הוא שותף לעשר דקות בלבד ובמחזור האחרון כלל לא שיחק ב-38 הופעות בנבחרת כבש שמונה שערים.

כרגע הסגל של דה בור מונה 24 שחקנים והוא לא יכול לזמן מחליף. פרט לממפיס דפאי, הכוכב הבולט של הנבחרת שתרם שני שערים – דוניל מאלן (בישל שער במשחק האחרון) uאוט וחהורסט (שער בודד) וגאקפו הצעיר נותרו האופציות לחלק הקדמי. הכובש הבכיר של האורנג' כרגע הוא הקפטן ג'ורג'יניו ווינאלדום לו שלושה שערים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי