קימיך: "מצפה לשחק מול אנגליה בוומבלי, מבטיח שנראה אחרת"

לאחר שגרמניה חילצה נקודה מהונגריה ועלתה ברגע האחרון לשמינית, המגן שנבחר לאיש המשחק, דיבר בקוצר רוח על המפגש הבא: "יהיה מדהים לשחק שם, נגיע הרבה יותר מוכנים". לב הוסיף: "הכי חשוב שעלינו מהבית הזה"

(גודל טקסט)

כמה שזה היה קרוב: גרמניה הייתה במרחק של שש דקות בלבד מהדחה מביכה משלב הבתים של היורו, לאחר שפיגרה ברוב שלבי המשחק באליאנץ ארנה מול נמושת הבית הונגרי. אך לאון גורצקה הצליח להאריך את כהונו של יואכים לב בנבחרת, לפחות במשחק אחד, לאחר שקבע 2:2 אשר העלה את המאנשאפט מהמקום השני בבית המוות.

עם כל זאת, יש לציין כי גרמניה היא הנבחרת האירופית היציבה ביותר בשנים האחרונות, כאשר הערב (רביעי) הבטיחה את עלייתה השביעית לשלב הנוקאאוט בשמונת הטורנירים האחרונים, כאשר המעידה היחידה הייתה במונדיאל האחרון ברוסיה.

בסופו של דבר גם גרמניה רשמה היסטוריה שלילית כאשר הוציאה כדור ראשון מהרשת כבר בדקה ה-11 – מדובר בשער המהיר ביותר שספגו המאנשאפט מאז שפיגרו מול רומניה בדקה החמישית. הנתון היחיד במשחק שיכול להתפרש לזכות הגרמנים הוא שיתופו ההיסטורי של ג'מאל מוסיאלה, שהפך בגיל 18 ו-117 לגרמני הצעיר שמופיע בטורניר גדול והוכיח ללב שיש על מי לסמוך גם בשלבי הנוקאאוט.

יואכים לב, לאון גורצקה | Alex Grimm – UEFA/UEFA via Getty Images

לב אמר לאחר המשחק: "לעלות מבית כזה, זה דבר טוב. זו הייתה המטרה שלנו והשגנו אותי. זה לא קל לשחק נגד עשרה שחקנים שמתגוננים מאחורי הכדור, אבל בסופו של דבר עשינו את שלנו". על מוסיאלה המחליף שהיה מעורב בשער השני אמר: "היתרון הגדול שלו הוא תנועה ללא כדור והיום הכניסה שלו למגרש עזרה לנו מאוד".  

ג'ושוע קימיך שנבחר לאיש המשחק הוסיף: "שלושת המשחקים שלנו היו שונים לחלוטין ובהחלט יש מקום לשיפור – אנחנו רוצים לראות את זה בוומבלי. המשחק מול אנגליה? זה יהיה מדהים, אין דבר יותר מזה. זו גולת הכותרת עבורנו לשחק נגדם בוומבלי, נהיה מוכנים היטב וכמובן שנראה הרבה יותר טוב, אני יכול להבטיח את זה".

ג'ושוע קימיך | Sebastian Widmann – UEFA/UEFA via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי