מולר יהיה כשיר לשמינית, אפנברג: "אנגליה היריבה הכי קלה"

כוכב באיירן ישוב להרכב, ורנר עשוי לפתוח. וגם: קשר העבר, שהגיע עם גרמניה לגמר היורו ב-1992, חימם את האווירה לקראת המפגש נגד שלושת האריות בשלישי: "אין לנו שום סיבה לפחד, היכולת של הכוכבים שם לא טובה"

(גודל טקסט)

נבחרת אנגליה תארח את נבחרת גרמניה באצטדיון וומבלי רק ביום שלישי (החל מ-18:50 בספורט2), ביום המשחקים האחרון של שלב שמינית גמר יורו 2020, אבל האווירה לקראת המפגש כבר רותחת.

יואכים לב והמאנשפט ספגו ביקורות קשות מאוד על הופעתם האחרונה נגד הונגריה (2:2) שלשום, משחק בו גרמניה השיגה שוויון דרמטי ובלעדיו הייתה מודחת כבר בשלב הבתים, אבל במחנה הגרמני מעודדים מאוד מכך שתומאס מולר התאושש מהפגיעה בברך וצפוי להיות כשיר למפגש בוומבלי בשלישי. הוא אמור להחליף את לירוי סאנה שהציג יכולת חלשה וקיימת עוד התלבטות בין אילקאי גונדואן שאיכזב ללירוי גורצקה.

שינוי נוסף שעל הפרק בהרכב גרמניה והחלטה תתקבל בסמוך למשחק תהיה באשר לחלוץ החוד, כשעל פי הדיווחים קיימת אפשרות שסרג' גנאברי, שלא כבש עד כה ביורו, יוחלף בטימו ורנר – חלוץ צ'לסי שרשם עונה בכורה מאכזבת במיוחד בפרמיירליג ובוודאי ירצה להוכיח את יכולותיו מול האנגלים, בדגש על התקשורת האנגלית.

בשלישי יהיה זה ורנר שיפתח במקום גנאברי? | Matthias Hangst/Getty Images

שחקן העבר סטפן אפנברג, שביורו 1992 פתח בהרכב גרמניה במשחק הגמר בו ניצחה דנמרק, הלהיט את הרוחות כשאמר לאתר הגרמני "ספורט1": "נבחרת אנגליה זו היריבה הכי נוחה שנפגוש עד כה ביורו 2020. זו נבחרת קלה עבורנו, אין לנו שום סיבה לפחד מהמפגש מולה. כמובן שיש לה שחקנים מהטופ העולמי, כוכבי פרמיירליג, אבל היכולת שלהם ממש לא טובה כרגע".

עוד אמר אפנברג על הגרמנים: "אנגליה תארח את המשחק בלונדון וכל הלחץ יהיה עליה, תהיה אווירה משוגעת, אבל זה גם יכול ללכת לכיוון של קיצון מבחינת האנגלים. הארי קיין אפילו לא הבקיע ביורו ויש המון ביקורות בתקשורת האנגלית על כל הנעשה באנגליה. גארת' סאות'גייט גם חוטף על כך שהוא לא משלב את סאנצ'ו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי