Sport1 Banner

בייל נטש את הראיון בסיום, דולברג חגג: "הרגשתי בבית"

קפטן נבחרת וויילס נראה מאוכזב מאוד לאחר ההדחה הכואבת ועזב את עמדת הראיונות בזמן שנשאל על המשחק. חלוץ דנמרק הפך לראשון שכובש צמד בנוקאאוט מאז הזכייה ב-1992 ואמר: "זה פנטסטי. האצטדיון הזה מיוחד עבורי"

(גודל טקסט)

שלב ה"נוק-אאוט" של יורו 2020 יצא היום (שבת) לדרך עם ניצחון 0:4 גדול של דנמרק על וויילס, אשר העניק לנו בסיום את העולה הראשונה לשלב רבע הגמר. הדנים, שכבשו רביעייה גם במחזור הנעילה של שלב הבתים, נהנו מיום גדול במיוחד של החלוץ קספר דולברג, שהבקיע צמד גדול והזכיר נשכחות בכל הקשור לנבחרתו.

דולברג, שכיכב בעבר במדי אייאקס, הגיע הערב למשחק ב"יוהאן קרויף ארנה" כשהוא לראשונה בהרכב של דנמרק במקומו של יוסוף פולסן הפצוע. כזכור, גם כריסטיאן אריקסן לא חלק מהסגל של המאמן קספר יומלנד, ועל כן הרבה אחריות נפלה לרגליו של דולברג, שעמד במבחן בגדול ואמר בסיום: "הרגשתי כאילו אני משחק בבית. האצטדיון הזה מיוחד מאוד עבורי וזה היה ערב פנטסטי. היה לי קל להשתלב במשחק כי הנבחרת שלנו חזקה ומאוחדת".

למעשה, הצמד של דולברג הערב על אדמת הולנד היה הראשון של שחקן דני במסגרת היורו מאז ההופעה של ניקלאס בנדטנר נגד פורטוגל ב-2012. מעבר לזה, דולברג הוא הראשון לכבוש צמד עבור נבחרתו במסגרת של הנוק-אאוט באליפות אירופה מאז קים וילפורט, שעשה את זה בגמר 1992 נגד גרמניה, כאשר אז דנמרק גם זכתה.

קספר דולברג עם תואר מצטיין המשחק בסיום | Christopher Lee – UEFA/UEFA via Getty Images

מן העבר השני, וויילס המאכזבת פעם נוספת הלכה הביתה בשלב מוקדם. מי שהיה מאוכזב במיוחד בסיום המשחק הוא הקפטן והכוכב הגדול גארת' בייל, שהגיע לעמדת הראיונות לאחר השריקה האחרונה אך נטש את הראיון עוד לפני סיומו. "לא רצינו שזה יגמר ככה. חושב שהתחלנו טוב את המשחק, אבל אחרי זה ספגנו שער וזה שינה הכל. אני חושב שהייתה עבירה בשער השני של דנמרק אבל אין טעם לתרץ עכשיו. פספסנו כמה הזדמנויות במשחק אבל אני חושב שיש מספר דברים שאפשר לקחת מהערב הזה" אמר בייל לפני שעזב.

צפו בבייל נוטש את הראיון בסיום המשחק

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי