מאונט אמור לפתוח, סטונס: "רוצים להראות לעולם כמה אנחנו טובים"

הקשר עדיין בבידוד ומתאמן לבדו, אולם כמו צ'ילוול צפוי להשתחרר בדיוק בזמן למשחק נגד גרמניה בשמינית הגמר (שלישי, החל מ-18:50 בספורט2). הבלם העלה את רף הציפיות: "רוצים לעשות היסטוריה ושיסתכלו עלינו אחרת"

(גודל טקסט)

נבחרת אנגליה ובעיקר המאמן גארת' סאות'גייט נמצאים תחת מתקפה תקשורתית לאור יכולתם המאכזבת בשלב הבתים של יורו 2020, אבל בשמינית הגמר היא תארח בוומבלי את גרמניה (ביום שלישי, החל מ-18:50 בשידור ישיר בספורט2) ולשמחתה היא צפויה להגיע למפגש בסגל מלא.

המשמעות היא שלרשות סאות'ג'ייט יהיו אמורים לעמוד מייסון מאונט ובן צ'ילוול, שניים שימים האחרונים נמצאים בבידוד וערוכים אימונים אישיים לבדם לאחר שנחשפו לקשר נבחרת סקוטלנד, בילי גילמור, שאובחן חיובי לקורונה – האחרון הוא כידוע שחקן צ'לסי, חברם של מאונט וצ'ילוול בקבוצה, ועל כן הם שוחחו ארוכות על הדשא לאחר המפגש ין סקוטלנד לאנגליה ונשלחו לבידוד על אף שגם הם וגם חבריהם נמצאו שליליים בבדיקה.

על פי התקשורת האנגלית, מאונט נמצא בכושר טוב וצפוי לשוב להרכב של סאות'גייט, בעוד צ'ילוול בכל מקרה אמור לשבת על הספסל אם בכלל ייכלל בסגל. מאונט יחליף בהרכב את ג'ק גריליש ול-11 אמור לשוב גם פיל פודן, שבמשחק האחרון הועדף פניו קשר צעיר אחר, שחקן ארסנל בוקאיו סאקה.

סאות'גייט, כך מדווח, לא עלה עם פודן במחזור האחרון של שלב הבתים כדי להימנע מהסיטואציה בה הוא מגיע לשמינית הגמר ללא מאונט וללא פודן, למקרה שהאחרון היה נפגע, מורחק או נדבק מול הצ'כים. יש לציין שמבחינת הרשויות אמור מאונט להשתחרר מבידוד בלילה שבין שני לשלישי, כך שקיימת אפשרות שהוא יפגוש את חבריו רק בבוקר המשחק אחרי בידוד ממושך.

מייסון מאונט מתאמן בבידוד | Laurence Griffiths/Getty Images

אנגליה הפסידה לגרמניה ביורו 1990, ביורו 1996 וגם ביורו 2010 ועל כן הלחץ על שלושת האריות גדול מאוד, בוודאי לאור העובדה שהפעם גם המשחק ייערך בוומבלי מול קהל אנגלי. לטענת ג'ון סטונס, אלו דווקא נתונים שמגבירים את המוטיבציה בקרב השחקנים: "אף נבחרת אנגלית מעולם לא זכתה באליפות אירופה ואנחנו נעשה היסטוריה אם נצליח. אני לא אומר שאנחנו נהפוך לאגדות, אבל אנחנו רוצים לזכות בשבילנו, בשביל המשפחות והחברים שלנו וכמובן בשביל כל העם האנגלי. אנחנו יודעים שזו פריווילגיה לשחק בבית וזה ייעשה את הערב למיוחד יותר, אנחנו רוצים שבאנגליה יסתכלו עלינו אחרת – זו ההזדמנות שלנו להראות לא רק לאנגליה, אלא לאירופה ולעולם כולו עד כמה אנחנו טובים", סיכם הבלם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי