שחקן וולשי תקף את אופ"א אחרי ההדחה: "פורמט בדיחה"

כריס גאנטר, ארון ראמזי | PIROSCHKA VAN DE WOUW/POOL/AFP via Getty Images

לאחר שנבחרתו סיימה את דרכה ביורו 2020, כריס גאנטר הלין על כך שבניגוד לכל יריבותיה, וויילס לא זכתה לתמיכת קהל: "לכל נבחרת היו אוהדים, אבל לנו לא, חוץ מה-350 שהפרו את הנחיות השלטון ורוקנו את חשבון הבנק"

(גודל טקסט)

לא בטוח שהוא התכוון לתרץ את ההדחה מיורו 2020 בשלב שמינית הגמר, אך לאחר שנבחרת וויילס הובסה 4:0 על ידי דנמרק אתמול (שבת) וסיימה את דרכה בטורניר, שחקן ההגנה כריס גאנטר בחר לבקר בחריפות את אופ"א על שיטת אירוח המשחקים שנקבעה לאליפות אירופה הנוכחית, באמצעות פוסט שהקדיש לאומה הוולשית בחשבון האינסטגרם שלו.

וויילס הגישה בקשה לארח ארבעה מתוך משחקי היורו בקארדיף, אך נענתה בדחייה. את משחקה הראשון, בבאקו שבאזרבייג'אן, היא קיימה נגד טורקיה שזכתה לתמיכתם של כ-30,000 אוהדים טורקים ואזרים. את איטליה היא פגשה ברומא לעיני כ-15,000 מקומיים, ואתמול באמסטרדם, בניגוד לקהל הדני שקיבל אישור לנסוע לעיר ההולנדית, לוולשים לא הותר להגיע.

"לכל נבחרת היו אוהדים איפה שהיא רק רצתה, אבל לנו לא, חוץ מה-350 שהפרו את הנחיות השלטון ורוקנו את חשבונות הבנק כדי להיות שם. גם אתם וגם אנחנו היינו ראויים ליותר מהפורמט בדיחה הזה, אבל מי אמר שהחיים הוגנים", כתב גאנטר ברשת החברתית. "אתם יכולים לבכות, אבל אחר כך, חייכו שזכינו שוב לסעוד בשולחן המרכזי. וחייכו אפילו יותר על כך שעוד נחזור לשם ואנחנו נהיה אלה עם האצטדיון המלא, שכולו ישיר את המנון שלנו כפי שמגיע לנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי