שחקני פורטוגל התפרקו בחדר ההלבשה, רונאלדו לא יחזור ליורו?

כוכבי הסלסאו לא יכלו לעצור את הדמעות לאחר ההדחה נגד בלגיה, המאמן סנטוס: "הם נתנו הכל והאמינו. אין בכדורגל צדק או חוסר צדק". הכוכב הגדול יהיה בן 39 ביורו הבא והוא לא צפוי לשחק. דיאס: "נחזור חזקים יותר"

(גודל טקסט)

בסיום שלב הבתים של יורו 2020, אותו פורטוגל סיימה במקום השלישי ב"בית המוות", אלופת אירופה ידעה שהיא בדרך למפגש קשה במיוחד נגד בלגיה בשמינית גמר. הערב (ראשון) הפורטוגלים סיימו את דרכם בטורניר לאחר הפסד 1:0 מאכזב במיוחד לשדים האדומים, במשחק בו הם היו עדיפים התקפית, אך כשלו פעם אחר פעם בפעולה האחרונה.

לפי הנתונים הרשמיים, פורטוגל בעטה לא פחות מ-23 פעמים לעבר השער של בלגיה, אך לא הצליחה לכבוש גול אחד. זהו מספר ההזדמנויות למשחק שלא נוצלו הגבוה ביותר ביורו הנוכחי. בנוסף, האלופה המכהנת שחזרה את ההישג הרע ביותר שלה במסגרת אליפויות אירופה כאשר ניצחה משחק אחד בלבד מתוך ארבעה בטורניר.

המספרים האלו מתכתבים בצורה נהדרת עם התמונות שנראו בסיום המשחק בסביליה, בו מספר שחקני פורטוגל נשכבו על הדשא והתקשו לקבל את ההדחה המוקדמת. כריסטיאנו רונאלדו כמובן היה הראשון אליו המצלמות הלכו כשייתכן וזה היה משחקו האחרון בקריירה במסגרת היורו. הכוכב הגדול הוא גם מלך השערים הבלעדי של המפעל עם 14 שערים.

רונאלדו. לא ברור אם ישחק ביורו הבא, בו יהיה כבר בן 39 | THANASSIS STAVRAKIS/POOL/AFP via Getty Images

"אנחנו כאובים ועצובים מאוד. יש הרבה שחקנים שבוכים עכשיו בחדר ההלבשה. הם נתנו הכל" אמר המאמן פרננדו סנטוס לאחר המשחק. "לבלגיה הייתה הזדמנות אחת והיא ניצלה את זה. אנחנו בעטנו לעמוד פעמיים. אין לי הרבה מילים להגיד עכשיו. הפסד הוא הפסד וככה זה. כולנו רצינו וכולנו האמנו בכל הדקות. האמנו גם שאנחנו יכולים לזכות שוב, אבל אין צדק או חסר צדק על המגרש, זה מוכרע בשערים. אנחנו ספגנו ולא הצלחנו להבקיע".

הבלם רובן דיאס הוסיף: "זה ברור שרצינו ללכת הכי רחוק שאפשר ביורו וזה קשה מאוד ללכת הביתה ככה. שיחקנו טוב אבל זה לא עובד ככה בכדורגל. תמיד תהיה קבוצה אחת שצריכה להמשיך לשלב הבא וקבוצה שתודח. היינו קרובים לשער אבל הכדור פשוט לא נכנס. למרות שאנחנו בחוץ, הראש שלנו מורם. אנחנו יודעים מה הנבחרת הזו שווה. נחזור חזקים יותר".

דיאס. "נחזור חזקים יותר" | LLUIS GENE/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי