קרוס צפוי לפרוש מנבחרת גרמניה, הומלס: "הגיע לנו ללכת הביתה"

ביום שאחרי ההדחה בשמינית הגמר בעקבות הפסד לאנגליה בוומבלי, מתברר כי קשר ריאל מדריד ככל הנראה יודיע על סיום דרכו במדי המאנשפט אחרי 106 הופעות. הבלם העביר ביקורת מרומזת על לב: "ניצחנו משחק אחד מארבעה"

(גודל טקסט)

נבחרת גרמניה אוספת את השברים ומתחילה לעכל את ההדחה המוקדמת וכנראה הלא כל כך מפתיעה מיורו 2020. אתמול (שלישי) המאנשפט פגשה את היריבה המרה מאנגליה, הפסידה לה 2:0 בוומבלי וכידוע לא רק סיימה את דרכה באליפות אירופה בשמינית הגמר, אלא גם נפרדה סופית ורשמית ממאמנה ב-15 השנים האחרונות, יואכים לב.

האנזי פליק כבר מונה למחליפו והוא יהיה מי שיעמוד על הקווים בשנה הבאה בגביע העולם בקטאר, אם וכאשר גרמניה תעפיל אליו כמובן, אבל ספק אם לב יעמוד על הקווים בזמן הקרוב. במסיבת העיתונאים אמש לאחר ההדחה, אמר לב על עתידו: "אחרי 15 שנה בתפקיד, זה הכרחי שאקח חופשה. יגיע הזמן שאמצא קבוצה לאמן, כרגע אין לי שום תוכנית בנושא".

הגרמנים עדיין מתקשים לעכל את ההדחה בעיקר לאור החמצת הענק של תומאס מולר, שבאחד על אחד ממצב כיבוש ודאי גלגל ליד הפינה של ג'ורדן פיקפורד וראה את הכדור יוצא החוצה. גם לב הודה שקשה לו לדבר על כך: "בדרך כלל זה מצב שתומאס כובש. קשה לי לדבר על זה כרגע, גם השחקנים כרגע לא כל כך מתפקדים. האכזבה עצומה".

כזכור, במרץ 2019 החליט לב לא לזמן יותר למשחקי הנבחרת את תומאס מולר, מאטס הומלמס וג'רום בואטנג במטרה לרענן את הסגל ולהתחיל תהליך של הצערה, אבל שני הראשונים שבו וכוכב באיירן מינכן אף רשם החמצת ענק. הומלס, כנראה שלא במפתיע, סיכם ברשתות החברתיות את ההדחה באמצעות פוסט בו כלל לא הודה ללב ואולי אפילו העביר ביקורת נוקבת: "אני יושב באוטובוס ולא רוצה להודות בכך, אבל היורו הסתיים עבורנו. האכזבה עצומה, כי בסוף ניצחנו רק משחק אחד מתוך ארבעה והגיע לנו ללכת הביתה. עם זאת, ראיתי גם עד כמה כולם נתנו מעצמם והשקיעו בשבועות האחרונים, כל אחד בעצמו וכולנו כקבוצה".

מאטס הומלס | Frank Augstein – Pool/Getty Images

סיפור נוסף שמתפרסם הלילה בתקשורת הגרמנית הוא על כך שטוני קרוס, קשר ריאל מדריד בן ה-31, יודיע בקרוב על פרישה מנבחרת גרמניה. קרוס רשם 106 הופעות במדים הלאומיים, השחקן השביעי עם הכי הרבה הופעות בתולדות המאנשפט ביחד עם תומאס מולר, שניהם במרחק שתי הופעות בלבד מיורגן קלינסמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי