היורו יזוז מאנגליה? הדבקה המונית התרחשה בוומבלי

אוהדי נבחרת אנגליה | JUSTIN TALLIS/POOL/AFP via Getty Images

לפי ארגון הבריאות בסקוטלנד, כ-1,300 בני אדם נמצאו חיוביים אחרי שחזרו מלונדון, כשקרוב ל-400 מתוכם היו ביציעים במהלך המשחק בין הנבחרות. "הבהרנו לאוהדים שאין להם כרטיס למשחק- שלא ייסעו" אמרה ראשת הממשלה

(גודל טקסט)

באנגליה עדיין חוגגים את הניצחון האדיר על גרמניה בשמינית גמר יורו 2020, אך הכותרות היום (רביעי) בממלכה עוסקות בעניין אחר ומוכר לכולם – מספר הנדבקים החדשים בנגיף הקורונה. בתקשורת הבריטית דווח על כ-1,300 בני אדם בסקוטלנד שנמצאו חיוביים אחרי שחזרו מאנגליה, כשקרוב ל-400 מתוכם היו באצטדיון וומבלי, במשחק בין אנגליה לסקוטלנד לפני כשבועיים.

לפי ארגון הבריאות בסקוטלנד, 2/3 מתוך 1,991 המקרים החדשים הגיע מאנשים שנסעו ללונדון כדי לצפות במשחק שנערך ב-18 ביוני. כמו כן, 55 מקרי קורונה חדשים הגיעו מאנשים שנכחו ב"פאן זון" בגלאזגו, ו-75 מאנשים שנכחו באזור אצטדיון "האמפדן פארק" במשחקים של סקוטלנד מול קרואטיה וצ'כיה בשלב הבתים.

"הבהרנו לאוהדים שאין להם כרטיס למשחק בוומבלי – שלא ייסעו", אמרה אמש ראשת הממשלה הסקוטית, ניקולה סטרג'ון. "אנחנו לא יכולים לעצור פיזית כל אדם שנוסע, ולא מעט אנשים אכן נסעו". למעלה מ-32 אלף איש נמצאו חיוביים לקורונה בסקוטלנד מאז פתיחת היורו וכעת היא המדינה עם הכי הרבה מקרים חיוביים בבריטניה. עדיין לא ברור מה יעלה בגורל חצאי הגמר וגמר יורו 2020, שמתכוננים גם הם להיערך בוומבלי.

אוהדי סקוטלנד במהלך היורו. הדבקה גדולה התרחשה בוומבלי וב"פאן זון" | PAUL ELLIS/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי