צרות לבלגיה: הזאר ודה בריינה לא התאמנו, יחמיצו את איטליה?

אדן הזאר, קווין דה בריינה | BRUNO FAHY/BELGA MAG/AFP via Getty Images

רוברטו מרטינס כוסס את הציפורניים: טרם ברור האם צמד הכוכבים של נבחרת בלגיה יוכלו לקחת חלק בקרב הענק ברבע גמר היורו ביום שישי. טילמנס: "אם ישחקו ואם לא - לא צריך לשנות את התכניות שלנו"

(גודל טקסט)

נבחרת בלגיה לא הציגה משחק גדול בשמינית גמר יורו 2020, אך הצליחה ביום ראשון האחרון בשיניים לנצח 0:1 את אלופת אירופה המכהנת, פורטוגל, ולהעפיל לשמונה האחרונות בטורניר. ברבע הגמר מצפה לנבחרת של רוברטו מרטינס קרב סופר קשה מול נבחרת איטליה (שישי, 22:00), והיא עשויה לספוג מכה קשה במיוחד.

כידוע, במשחק מול פורטוגל נפצעו גם קווין דה בריינה וגם אדן הזאר, שני הכוכבים הכי גדולים של נבחרת בלגיה, למרות ששחקנה של ריאל מדריד רחוק מאוד משיאו. הם מוגדרים בספק לקרב מול איטליה בשישי, אך ממש אי אפשר לשאוב אופטימיות ממצבם.

היום (רביעי) גם דה בריינה וגם הזאר נעדרו שוב מאימון נבחרת בלגיה. מחר ייערך האימון האחרון לפני שהבלגים ימריאו למינכן לקראת המשחק מול האיטלקים שייערך באליאנץ ארנה, ואם גם בו הם לא יוכלו לקחת חלק – הסיכוי שיפתחו בהרכב מול האזורי אפסי.

קווין דה בריינה, רוברטו מרטינס | JOSE MANUEL VIDAL/POOL/AFP via Getty Images

זה קורה דווקא בטורניר בו נראה שבלגיה סוף סוף יש סיכוי אמיתי ללכת עד הסוף, אחרי שענקיות כמו פורטוגל, צרפת וגרמניה כבר הודחו. אמנם עוד לפני שמסתכלים רחוק יש את איטליה על הראש, וגם אם בלגיה תעבור אותה היא תתמודד בחצי הגמר מול המנצחת במפגש בין ספרד לשווייץ, שהעיפה את צרפת.

אכן מדובר במכה אנושה עבור הבלגים, ומי שהתייחס למצבם של השניים הוא הקשר יורי טילמנס, שסיפר: "שניהם מאוד חשובים ונותנים לנו הרבה. כשדה בריינה משחק קל למצוא שטחים פנויים. היא תמיד מקבל החלטה נכונה. כמובן שעדיף שלא נבנה רק עליו. אם הם ישחקו ואם לא – אנחנו צריכים להישאר עם אותם תכניות כנבחרת. צריך להילחם, ככה מנצחים משחקים בטורנירים גדולים, למדנו לקח ממונדיאל 2018".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי