איטליה מתמוגגת מהנבחרת: "תגידו שזה אמיתי!"

רוברטו מנצ'יני עם שחקני נבחרת איטליה | Markus Gilliar/Getty Images

בארץ המגף לא מעכלים את ההעפלה לחצי גמר היורו ומחמיאים לכוכבים: "קסם של בארלה ואינסינייה, קייליני מפלצתי". בשורה כואבת לספינאצולה שקרע את גיד אכילס, מנצ'יני הקדיש לו מחווה מרגשת

(גודל טקסט)

המסע החלומי של ה"סקוואדרה אזורה" נמשך. נבחרת איטליה ריגשה אמש (שישי) פעם נוספת את ארץ המגף, כשעלתה לחצי גמר יורו 2020 בזכות ניצחון 1:2 על בלגיה החזקה, בדרך למפגש עם ספרד ביום שלישי הקרוב. ניקולו בארלה ולורנצו אינסינייה כבשו שערים נפלאים עבור האיטלקים, שקבעו שיא חדש כשהשיגו ניצחון 15 ברציפות בין מוקדמות היורו לטורניר עצמו.

כותרות העיתונים המקומיים הביעו שמחה עילאית, באופן מתבקש. "אנחנו שוב בין הגדולות בענף", חגגו בשער ה'גאזטה דלו ספורט' והיללו את הכוכבים: "קסם מדהים של בארלה ואינסינייה, קייליני המפלצתי הכניע את לוקאקו". ב'קוריירה דלו ספורט' התקשו לעכל: "תגידו לנו שזה אמיתי!", נכתב, כאשר ב'טוטוספורט' התמוגגו מהנבחרת של רוברטו מנצ'יני: "את יפהפייה!".

אינסינייה, שכבש את השער היפה ביותר במשחק, נבחר לשחקן המצטיין אך בחר להחמיא לחבריו: "אנחנו עובדים כקבוצה וחייבים להמשיך כך, כי אפשר להגיע להישגים גדולים. מה שמבדיל בינינו לנבחרות אחרות זה שכל אחד מאיתנו מקריב את עצמו בשביל האחרים וזה מה שאנחנו צריכים לעשות בהמשך, זה ייקח אותנו רחוק".

לורנצו אינסינייה | ANDREAS GEBERT/POOL/AFP via Getty Images

מרקו וראטי, שבישל לבארלה את השער הראשון, הוסיף: "אנחנו מאוד שמחים, כי עבדנו קשה בשביל להשיג את המטרה הזו והתמודדנו עם נבחרת מעולה שהייתה אחת המועמדות לזכייה בתואר. שיחקנו כדורגל פתוח, נשארנו נאמנים לסגנון שלנו ועשינו תצוגה גדולה, כך שאנחנו יותר משמחים. זה ניצחון קבוצתי אמיתי, נלחמנו מהדקה הראשונה עד הדקה ה-90. יש לנו סגנון כזה בזכות המאמן, ניתן את המקסימום ונראה לאן נגיע".

על החגיגה הגדולה העיבה פציעתו של לאונרדו ספינאצולה, אחד השחקנים המרשימים בנבחרת שפונה על אלונקה כשהוא ממרר בבכי, כרבע שעה לסיום המשחק. על פי דיווח ב"סקיי איטליה", מבדיקה ראשונית עלה כי המגן השמאלי סובל מקרע בגיד אכילס והוא ישוב מיד לרומא על מנת לעבור ניתוח. ההערכה היא שספינאצולה יושבת לתקופה של כארבעה חודשים ומעבר לעובדה שלא יזכה לעזור לחבריו בהמשך היורו, מדובר גם במכה גדולה לקבוצתו החדשה של ז'וזה מוריניו שלא ייהנה משירותיו של המגן בתחילת העונה.

מנצ'יני כאב את הפציעה: "זה הכה בי לראות אותו בדמעות, הוא עשה יורו נפלא עד עכשיו". בהמשך, המאמן פרסם סטורי בחשבון האינסטגרם שלו עם סרטון מהאוטובוס של הנבחרת, שבו כל השחקנים שרו לכבודו של השחקן וכתב: "מוקדש ל'ספינה'", לצד לבבות כחולים.

הסטורי של רוברטו מנצ'יני | צילום מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי